Komentáře
ke článku: Na knížecí hrobce, ale i jinde v "Pohansku"... ze dne 21.09.2012, autor článku: Zdeněk Patrick
Přidat nový komentář
Komentář ze dne: 21.09.2012 17:54:27 Reagovat
Autor: neregistrovaný - nino (nino.bovini@gmail.com)
Titulek:
Prosím pokračovat. Vaši stránku otvírám jako první(hned po zprávách). Díky moc.
Komentář ze dne: 22.09.2012 13:21:18 Reagovat
Autor: neregistrovaný - sophia (@)
Titulek: prosím, pokračovat
jste mi velkým přínosem, prosím, pokračujte. Děkuji
Komentář ze dne: 23.09.2012 23:10:47 Reagovat
Autor: neregistrovaný - micha (@)
Titulek: "nepokračovat"
Za mne pokračovat prosím. Jedno slovo hypothetického provokatéra či trumbery Tě přece nezastaví, já si to vyprošuji, já si to zakazuji. Jinak omluv prosím tykání a familierní tón Patricku, ale nemůžu si pomoci starý brachu:-). Mnoho zdraví přeji a děkuji
Komentář ze dne: 24.09.2012 02:36:54 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: "nepokračovat"
Dobré ráno, neboť na cestách po Šumavě, nebyl jsem schopen dříve odpovědět: I kdyby jste byli posledními mými čtenáři a já na cestě při druhém břehu, vrátím se, abych se pokusil napsat nejlepší kapitolu svého života. Nemám tím na mysli jen texty článků. Tak povzbuzující pro mne jsou Vaše komentáře.
Komentář ze dne: 24.09.2012 08:01:04 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (zsisko@seznam.cz)
Titulek: pokračovat
Připoměla se mi Jodie Foster ve filmu Kontakt ... "můžu pokračovat, můžu pokračovat" ... je to stejně objevná a napínavá cesta :)
Komentář ze dne: 25.09.2012 22:16:14 Reagovat
Autor: neregistrovaný - IT (@)
Titulek: doba načítání
Načítání stránky trvá opět velmi dlouho. Jako kdysi.
Druhá poznámka:
Domnívám se, že Karbusický správně interpretoval jména tzv. předhistorických knížat (Krok, Kazi, Teta, Libuše, Přemysl, Nezamysl, Mnata, Vojen, Mnislav, Křesomysl, Neklan, Hostivit) jako koruptelu výzvy českých knížat "Němcům", aby se neválčilo:
Krok´kazi (Theta, Thetka), lubo, přemyšl, nezamyšl, mňata vojíni zla, kr´zšmy s "neklan(em) a gosti vit"
Což volně přeloženo znamená, cituji Karbusického:
Někomu se říká, že má překazit (zatratit) své kroky a raději uvažovat, přemýšlet; kdosi
nezamýšlí na něho žádné vojny, nic zlého, kříži se neklaní, ale hosty vítá.
Ale možná jsem o tom už na těchto stránkách psal.
Komentář ze dne: 26.09.2012 14:05:10 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: doba načítání
doba načítání je součást cenzury, která je vůči mým stránkám dlouhodobě praktikována. Včetně nočního i denního vypínání. Nic s tím neudělám. Jediné východisko vyházet rozčilující články. Zdá se, že server kam jsme zařazeni kapacitně takové množství článků nezvládá. Jediné řešení vlastní server, což je pro mne finanční sebevražda v době nastupující kontroly očipovaných trenýrek a systémového potlačování pro systém jiných názorových rovin i holý nesmysl. Něco přesto vymyslíme a dáme vědět.
O panu Karbusickém jsem se dověděl až v čase šířících se pomluv. Jsem prý ještě šílenější, jak on. Jakkoliv si nepodepsaný autor nepovšiml, že pan Karbusický ke svému tvrzení použil triku z mých knih. Takže je nevinen.
Komentář ze dne: 26.09.2012 20:26:12 Reagovat
Autor: neregistrovaný - IT (@)
Titulek: Re: Re: doba načítání
Kniha Vladimíra Karbusického Báje, mýty, dějiny vyšla v roce 1995. První rukopis knihy vznikl v roce 1966, nebyl ale vydán. Na FFUK tehdy spolu polemizovali Fiala a Karbusický. Kniha Zdeňka Patricka Dýmající zrcadlo vyšla v roce 2002. Nezdá se mi proto věrohodné tvrzení, že Karbusický opisoval od Patricka nebo že použil jeho triky. To je nutné doložit zevrubněji a nikoliv pouhým konstatováním.
Viz také http://www.moraviamagna.cz/rodokmeny/r_2myty.htm#p 3
Komentář ze dne: 27.09.2012 01:41:50 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Re: Re: A nebyl první, kdo tak učinil
Vážený pane, máte pravdu, že knížka Dýmající zrcadlo vyšla v roce 2002. Samá podstata zákrytného šifrování, však v knihách Silnější než Däniken již v roce 1994, když u nakladatele spočíval rukopis hodný čas. Přičemž mnohé kapitoly z této knihy byly připraveny v roce 1973, čistě pro moji osobní potřebu.
První informace o šifrovaném textu pana Karbusického byly písemně zveřejněny dlouho poté, co vyšla má první kniha. To, že jsem k tomuto faktu mlčel, bych nepokládal za důkaz Vámi nastíněného sporného projektu, že jsem lhář. Je jen na Vás, jak se s touto skutečnosti popasujete a je mi zcela lhostejné, kde se s tím popasujete. Vy prosím doložte, že jsem někde napsal, že pan Karbusický opisoval.
Aniž s Vámi souhlasím v termínu "stěhování národů". Ve své podstatě jde o zavádějící termín, který jsem vysvětlil a nehodlám se k němu vracet do vydání svých knih.
Komentář ze dne: 26.09.2012 14:10:53 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: A nebyl ani první, kdo tak učinil
Jinými slovy nepřikládám jeho tvrzení až takovou pozornost, protože trpí navíc stejným neduhem, jako mnozí autoři slovenští: Posuzuje ryze slovanské dějiny očima a v souladu se zákony nepřátel Slovanů a zároveń ignoruje Slovanské právo. Což pak umožní splétat nitky podle svých představ. Pro mne jsou dnes určujícími velkomoravskými fenomény: Pouze pan Moravičanský a bulharští historici, o nichž se jistě zmíním. Ti přináší jasnější pohled na dobu Attily a tak zvaného stěhování národů, které si vymysleli splétači jazyků a sjednocovatelé dějin. Nic jako stěhování národů neexistovalo.
Komentář ze dne: 26.09.2012 21:02:48 Reagovat
Autor: neregistrovaný - IT (@)
Titulek: Stěhování národů
Možná bychom neměli tvrdit, že "stěhování národů neexistovalo". Pravdivé je jen ve spojení se "Slovany" v 6. století křesťanského letopočtu. Nějaké přistěhovatelství "Slovanů" do Evropy v 5. - 6. století skutečně neexistovalo. Mě takové tvrzení vždycky zaráželo. To historici nečetli Césarovy zápisky, kde César popisuje boje s Venéty v dnešní Normandii? Naproti tomu ale existovalo stěhování jiných národů. Například Langobardi se stěhovali. Také Řekové se přemísťovali. V historii nebylo kmene (rodu apod.), který by necestoval. Od konce doby ledové se lidé množí a zabírají stále větší území. Dnes už pokukují i po Marsu a dokonce interstelárním putování.
Komentář ze dne: 26.09.2012 14:28:11 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek:
Problém vzniku někdejšího nárůdku Čechů je podstatně složitější a nelze jej vyřešit střelbou od boku, či pouhou nevraživostí odkojen křesťanstvím, které přijímá historické zprávy pouze brýlemi německo saského práva. Což je holý nesmysl, který lechce vyvrátím.
Odvozeně, až pan Karbusický a jemu podobní ideovědci vysvětlí z kterého kmene pocházela kněžna Libuše, ze kterého Kaši a ze kterého Teta, pak je na stopě, nikoli však v cíli. Kde jej rád, již odpočat přivítám. Jinak je to o mlácení prázdné slámy, když má úroda je již ve stodole.
Cenzura zpomalováním a vypínáním stránek se dle mých poznatků týká času krátce po vydání článku, které se dotýkají fašisticky orientovaných nebes (Chemtrails, Teorie relativity, články o pozadí evropských dějin, o nestydatém drancování ČR atd...), či německé nadřazenosti (viz Gótština), ale i několika zákrytných predikcí (fiktivní rozhovor "Chaneling", přečtěte si jej pozorně ještě jednou a zkontrolujte datum vydání.). Kdo hledá ten najde, aniž mu
Komentář ze dne: 27.09.2012 23:50:02 Reagovat
Autor: neregistrovaný - IT (@)
Titulek: Test
Zkouška, zda lze připojit komentář, protože moje reakce na komentáře se nezobrazují.
Komentář ze dne: 28.09.2012 01:45:53 Reagovat
Autor: neregistrovaný - IT (@)
Titulek: Karbusický, Horák
Reakce na Komentář ze dne: 27.09.2012 01:41:50
Slova "opisoval" nebo "použil moje triky" neautorizovaně považuji za synonyma. A ještě bych mohl připojit řadu dalších jako "mě vykradl", "nepožádal mě o autorizaci" apod.
Od Karbusického vyšla 1966 kniha Nejstarší pověsti české. Moc bych se divil, kdyby svou tezi, že předhistorická knížata neexistovala, už nezveřejnil tam. ještě si to ověřím.
A ještě bych k tomu dodal Horákovo tvrzení, že Kosmova skupina shromáždila ze všech českých a moravských hradů veškerou dokumentaci, všechny smlouvy, diplomatické zápisy apod. a všechno spálila, aby napsali dějiny z křesťanského pohledu.
Komentář ze dne: 28.09.2012 07:31:08 Reagovat
Autor: neregistrovaný - IT (@)
Titulek: doba načítání
Doba načítání úvodní stránky, načítání článku a načítání komentářů je nyní v 7:30 blesková. Řekl bych rychlejší jak u seznamu. Výborně!
Komentář ze dne: 28.09.2012 07:37:35 Reagovat
Autor: neregistrovaný - IT (@)
Titulek: Reakce na komentář
Jsem zvědav, zda Reakce na komentář bude fungovat.
Komentář ze dne: 31.10.2012 07:12:12 Reagovat
Autor: neregistrovaný - černooká (EsetRe@email.cz)
Titulek: Prosím pokračovat!
Nádherné stránky... Skutečně... 1!!!
Přidat nový komentář
Zobrazit článek Na knížecí hrobce, ale i jinde v "Pohansku"...
|