Komentáře
ke článku: Létali předci Aryjan Slovanů hlubokým vesmírem? ze dne 05.08.2012, autor článku: Zdeněk Patrick
Přidat nový komentář
Komentář ze dne: 06.08.2012 09:10:03 Reagovat
Autor: neregistrovaný - sophia (@)
Titulek: Ťarchavá
jestli si to pamatuji dobře, tak babička slovo Ťarchavá používala když viděla nebo mluvila o těhotné ženě - byla Ťarchavá - obtížená - docela zajímavá asociace, než Díky a hezké dny.
Komentář ze dne: 06.08.2012 13:18:42 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Ťarchavá
Zdravím a přeji příjemný den.
Ano, máte pravdu, matně se mi vybavuje, že odvozeně snad i specifický kolebavá chůze. Nikoli však krivajucí. Botky však nevsadím.
Komentář ze dne: 06.08.2012 19:09:27 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hopej (jankal45@)
Titulek: Re: Ťarchavá
Podle rozdílového slovníku slovenensko-českého má Ťarchavá v češtině význam těhotná, za adekvátní výraz bych považoval rovněž české slovo s outěžkem, neboť Ťarcha znamená břemeno.
Komentář ze dne: 06.08.2012 14:23:43 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Letadlo (@)
Titulek: poslední cyklus
Pokračovat, podle čeho usuzujete, že by Nastěnka vyšla zrovna v tomto posledním cyklu? (Levašovy texty jsem ještě nečetl).
Komentář ze dne: 06.08.2012 16:30:10 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: poslední cyklus
Děkuji za otázku, tato myšlenka je dílem pana Levašova, který k ní dospěl skrze rozdíl svých výpočtů a současnou (v roce 2009) vzdáleností Barnardovy hvězdy, která se samovolně pohybuje směrem k naší Sluneční soustavě. Já jen využívám toho, že dělám vlastní kontrolu textů pana Levašova, aniž s nimi prozatím souhlasím, či nesouhlasím. A řekl jsem si, když už dávám potřebná data "do kupy", proč tak neudělat přímo na svých stránkách, aby i čtenáři měli on line svojí kontrolu nad mými postupy kontroly i při vkládání dat, která mám, na rozdíl od Nikolaje Levašova, k dispozici. Hledám a porovnávám s texty zmíněného autora, neboť jsem si vědom, že nebyl žádné ořezávátko. Ale...
A proto velké ale, hledám, skládám, porovnávám. Největším problémem je nyní pro mne počet Svarogova roku a počet období temna. A tak si beru na pomoc Koledu, co společný jmenovatel slovanských starožitností. Nicméně, přečtěte si nejdříve Levašova i odkaz na kamennou mapu.
Komentář ze dne: 06.08.2012 16:58:55 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Závěr cyklu doby temna...
To je velmi ožehavé téma zajímající obě proti sobě stojící strany. Pro jednu konečná, pro druhou radostná. Ti radostní popostrkávají odměřovač času, aby to bylo, co nejdříve. Ti druzí připravují v hraničním, nicméně smyšleném čase konec světa, soukromý armagedonek, či světovou válčičku na které chtějí vydělat poslední zlaťáky.
Je to však problém, neboť..,
Ale i k tomu se vyslovím mnohem později.
Komentář ze dne: 07.08.2012 20:30:15 Reagovat
Autor: neregistrovaný - erddyst (erddyst@seznam.cz)
Titulek: Pár "dotazoupřesnění"...
- vycházet při posuzování významů jmen, názvů, zkrátka každého slova z pověsti z češtiny je ošidné (na kolik % je "staroslavianská" ???). Pověsti a pohádky (jejich základ a původní význam) je z doby, kdy každé písmeno (bukva) mělo svůj hluboký význam ... A na takovou souvislost jsem narazil jenom v ruských zdrojích ..... Znalost "staro... ruštiny považuju pro tenhle případ za nutný ....
- a taky je zajímavý "Koliaďa dar" - rok 7520 letos na podzim končí, ale nejen on, taky další cykly jsou ukončeny podle něho. Do jaké míry byl používán a dokdy v naších končinách by mně zajímalo - nenašel jsem zmínku ..... V Rusku byl "ukončen" r. 1700 (bo pár let po).
A má zajímavou souvislost s tzv. sv. Jiřím (je v Praze na Hradě :=))
- další malá poznámka: v Ruských pohádkach se nepoužívá "za sedmero horama, " atd.
Ale: "za triděvia" - což může být "12 nebo 27"...
P.s.: Většina se přiklání k 27, ale není to 100 %-ní !!!
- jinak d
Komentář ze dne: 07.08.2012 20:57:21 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Pár
Pro Vaší orientaci: čtu Velesovu knihu v původním jazyku, a mirně upraveném písmu a můžu Vás ubezpečit že staročeština, nikoli spisovná čeština (která je vlastně moravštinou) je staroruštině nejbližší, co se týká stavby slov i vět a používáním časování slovesa býti. Přičemž rodilý Rus pochopí staroruštinu podstatně rychleji skrze tato česká slovesa. Dále vycházím z bezprecedenčního faktu jednotného jazyka a odvozené skladby jednotlivých slov, která jsou charakteristická pro všechny Slovany. Jasně, že používám slovníky a zároveň mírnou orientaci v sánskrtu, ve slovenštině, v srbštině a zcela jistě i polštině, ale i bulharštině. Přičemž bych rád upozornil na jednu zvláštnost Českého národa a jeho bohatého slovníku, který vlastně v sobě skrývá poklady slovesnosti českého, moravského, slezského, srbského, chorvatského národa, valašského, slovenského národa. Přičemž sáma staročeština je kumulací dvou jazyků: staročeštiny a ruštiny (Doudljěbové), ze kterých pochází část mého českého rodu,
Komentář ze dne: 07.08.2012 21:29:58 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: téměř dokončení
přičemž mi nedělá problémy přemýšlet slovensky. Píši, čtu a slyším rusky o to bídněji hovořím.
Co se týká starověreckého, vy říkáte staroslovianského (staroslovanského původu) a hovoříte o procentech původu češtiny - částečně jsem odpověděl. Každý český kníže po svém osypání na knížecím stolci, chcete-li zvolení, či osedlání země vždy oslovil lid v dvojím jazyku: staročesky a staroslověnsky (spíše rusky) vzhledem původu rodů. Ještě český Achiles, kníže Břetislav, tak k radosti všeho lidu, učinil (Český národ je národem smluvním: Čechů a Arij Bojů (Bo_jarů), Chodů (Ti, přišli společně s Boleslavem I. z Kyjevské Rusi), ti všichni byli v čase potřeb pozváni ostatními již usedlými, k obraně země, Moravané, Srbové, Chorvati, Doudljěbové, Slezané... Typickým vstřícným počinem byla jména Drahomířiných synů: Václav - Vjacej Slavy (po svém srbském strýci Vjačeslavovi (Vlčci na Havole) a Boleeslav (Boleje slávy) směrem na jih Čech.
Komentář ze dne: 07.08.2012 21:47:41 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: konečně se dostávám k jádru věci...
Češi přešili vyvražďování Slovanů, díky politice Rostislava, slavného vládce Staré Moravy a posléze i díky politice vládce Velké Moravy Svatopluka, který své kroky zamířil na Řím, skrze střety s franko németh náčelníky. Rozporuplný výsledek byl, že okolí Čech, pokud nebylo vyvražděno (Korutany, Bojov Arie, Horní a Dolní Lužice, Posalsko atd, bylo již zahlceno křesťanstvím, na rozdíl od Českých zemí, kde starověrecká víra přetrvala až do 11. století, se všemi zvyky i vzpomínkami. Když i právo bylo odvozeno v právo zvykové, ještě dlouho poté. Takže krajová paměť zachovala vzpomínky až někdy neuvěřitelným způsobem. Na rozdíl od Slovenska, Moravy, a zbytku Polabských Srbů, kde bylo vše předchozí smazáno křesťanskou vírou. A hlavně periferie Prahy jsou, přesněji byly, na tyto vzpomínky až neuvěřitelně bohaté. Co se týká Koloděje - Na jihu Čech, na konci světa, v rodišti mého otce, je vesnička Koloděje a to si pište, že jsem se zajímal o vše. co se toho pána týká. Bylo by to dlouhé vyprávění
Komentář ze dne: 07.08.2012 22:19:23 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: O všem, se všemi možnými detaily je
mých připravených a připravovaných x * 10 knih. Jinak ve zkratce:
O ukončení Koledova odměřování času: Přečtěte si můj článek o falsifikaci úmrtí kněžny Ludmily. Jinak Koledův odpočet u nás skončil s nástupem německých biskupů a zejména pak v čase sv. Adalberta / Votěcha, jenž nechal ničit vše slovanské ve prospěch latinského ritu. Vlastně vše začalo věrozvěstem Metodějem. Ale i o tom jsem již psal na tomto webu. Nyní o slovanském písmu: Bylo několik způsobů, jak naši předci zaznamenávali své myšlenky a o tom bude část mé encyklopedie dějin. Nechávám si zatím pro sebe, aniž se chci s kýmkoli dohadovat, když ještě nehotové. K číslovce sedm a devět. Zatímco sedmero krkavců, sedmero království se zdá být legrace, sedmiletý cyklus již nikoli a v českých dějinách je společně s devítiletým cyklem závažným příznakem zásadních událostí. A naopak, deva (sanskrt), devátá - božstvo, božské, skryté tajemství, které nelze sdělovat.
Komentář ze dne: 07.08.2012 22:46:37 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Konec
Nechci-li říci kde a jak daleko, neboť zásadní tajemství: Říkám přes devatero hor, devatero řek, devatero moří, devatero zemí. Devatero kvítí je tajemstvím času sklizně, aniž řečeno kde a kým...atd... atd... Rozhodně je nutné počítat i s odlišnostmi starověreckých příznaků jednotlivých slovanských národů. Záměrné "internacionalistické" nepochopení toho byl i 21. srpen 1968. A mám podezření, proč se Sovětský svaz musel rozpadnout: Celý český, moravský a slovenský, do morku svých kosti uražený národ, se těšil na tentýž jedinečně "krásný den" odchodu :=)). Vstávaje i lehaje. Jakkoliv se o něm dohodli, aniž kdy tušili, jiní mocipáni. Sv. Jiří i tyčící se jehlan, či co... jde mimo české dějiny a je pohledem společenství z první republiky, které odkazujíce se na některé události, shlíží světovým okem, či lépe střehne, zda se tu nic, co by bylo nutné potlačit, tedy nic význačně světového - neděje. Jakkoliv i mezi nimi byli vlastenci. Ono sednout si na Pražském hradě, není až tak jednoduché.
Komentář ze dne: 08.08.2012 00:34:18 Reagovat
Autor: neregistrovaný - admin (@)
Titulek: Pro pana erddysta
Dialogové okno (komentář) má omezenou kapacitu. Prosím dokončete svoji původní myšlenku v dalším komentáři.
Komentář ze dne: 08.08.2012 09:58:32 Reagovat
Autor: neregistrovaný - erddyst (@)
Titulek: Re: Pro pana erddysta
Koukám že jsem "vyprovokovalo" hezkou reakci ze strany
- "Autor: neregistrovaný - ZP (@)"
Článek jsem si zkopíroval - tak jako i některé predešlé. Jelikož nejsem "psavec" a zdaleka né odborník v této oblasti, mínim trocha popřemýšlet nad odpovědi. Také kvůli tomu, že bych rád použil určité odkazy a odvolání ... A ty musím najít ...
Odhaduju že "ZP (@)" a admin je jedná osoba - můj email je výše, u příspěvko rýpnutí - a tady jsem nenašel (zatím) jak napsat adminu, ale hlavně ZP, takže prosím o radu ... (na email)
Jinak, DÍK za této stránky !!!
Komentář ze dne: 08.08.2012 09:48:09 Reagovat
Autor: neregistrovaný - sophia (@)
Titulek: devítka
jako číslo osudu, je to vlastně vázáno na uzly Měsíce, cyklicky se opakující věci, které jsme nepochopili v intervalu 9 a 18 let. Víc si každý najde v klasické numerologii. Ale pokud vychází z pythagorejské filozofie, pak bych taky spíš viděla tu devítku. Možná, že nemusely být žádné stroje, že se dokázali naši předci přesouvat jinak. Pro běžné cestování používali "letadlo" vimanu a pro jiné energií různých zařízení která zatím nedokážeme specifikovat. Přeji hezké dny.
Komentář ze dne: 08.08.2012 10:11:59 Reagovat
Autor: neregistrovaný - erddyst (@)
Titulek: Re: devítka
- četl jsem o "vajtmanech" a "vaitmarech"
(tem menší v průměru v 100-kách m a ten větší jich nesl několik .....)
- a dokázali cestovat i jinak, tí "nejschopnější" prí ....
Komentář ze dne: 08.08.2012 17:34:33 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: devítka
Vždy mne překvapíte a děkuji Vám za Vaše postřehy. Já jsem v numerologii, tak jak je podávána, nepříliš nakloněn. Váš názor spojitostí lidské bytosti s Měsícem je určitý a nanejvýš vyhraněný, neboť plynulosti života na Zemi prozatím nezbytný. Pythagorejci jsou rovněž zajímaví svým náhledem harmonických frekvencí vesmíru. Díky
ZP
Komentář ze dne: 08.08.2012 21:38:27 Reagovat
Autor: neregistrovaný - sophia (@)
Titulek: Re: Re: devítka
V indické astrologii mají tyto průsečíky postavení božstev, dohlížejících na planety. Severní je nazýván Tahu a jižní Kethu. Symbolizují dharmu a karmu. Dharma je složitý termín vyjadřující myšlenku, že každý člověk je zrozen proto, aby splnil nějaký úkol. Těhotenství jako kolo-běh, kolo zrození je také kolo štěstí v tarotu. Některé informace z numerologie apod. jsou hodně zkresleny ale mají spoustu inspirativních momentů. Měsíc možná jako usměrňovač energií jednotlivých planet? Jestliže ale pravidelně proudí energie planet sem k nám a působí na nás, pak může být i obrácená cesta. Rovnováha je křehká, možná, že tvoříme aniž si toho jsme zatím vědomi. Možná jsme hodně důležití v harmonických frekvencích, jen to čím dál míň ladí. Přeju hodně sil,rychlé zotavení a neustávající chuž k hledání.
Komentář ze dne: 08.08.2012 12:04:11 Reagovat
Autor: neregistrovaný - treerat (@)
Titulek:
No nevím. Zde: http://via-midgard.info/news/10967-lyapy-levashova -v-astronomii.html je nějaká korespondence mezi Levashovem a Maximem Sokolovem, asi astronomem, kde se Sokolov snaží upozornit na nesrovnalosti či nesmysly ohledně výpočtů těch hvězd. A asi nepochodil.
Komentář ze dne: 08.08.2012 12:29:10 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Nechávám prozatím...
otázku, zda se Nikolaj Lavašov usilovně mýlil, otevřenou až do samého konce tohoto zajímavého tématu. Prozatím postačí dávat oficiální astronomické poznatky k posouzení a porovnání. A nic nenasvědčuje tomu, že texty skazky, ze kterých Nikolaj Lavašov vycházel jsou "tvrdou" realitou, To ovšem neznamená, že nejsem inspirován dál zkoumat jeho zpětnou studii. Jinak skutečně krásný matematický příklad k rozvíjení fantazie. Mne nyní zajímá, kde NL. získal text o Pěrunovi (viz příští článek).
Co se týká korespondence: Jsem povinován odvádět své rodině příslušné desátky svého "volného" času a dělám to velmi, velmi rád. Takže vytížen a spokojen s tím, co mohu a co již nestíhám. I vzhledem ke skutečnosti, že se stále zotavuji z těžkých operací srdce a očí. A zejména z neuvěřitelných kandidátů na prezidenta ČR, posílených v drzosti zřejmě složenkou pana Kradouska. Děkuji za pochopení.
Komentář ze dne: 08.08.2012 15:34:56 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ivan (@)
Titulek: Re: Re: Nechávám prozatím...
..."vzhledem ke skutečnosti, že se stále zotavuji"...
...posielam "silu" a prajem rýchle uzdravenie.
Komentář ze dne: 08.08.2012 17:17:02 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Re: Re: Nechávám prozatím...
Ďakujem pekne pan Ivan, šetreme svojích síl, bude jich treba: Operacia srdca, i keď nárkoza bola v mojom prípade takmer na nič, nie je nič o proti bilbordom a propagande tunajších mediálních prostitutov, tlačiacích svojich lstivých cizokrajných voĺou na vrchného pasáka českých voľov. Vždy sa velmi zlakniem, až si do gatí drábkovitého špidla narobím.
Iba toľko: ďakujem pan Ivan a prajem Vám veľa radostí i zdravia a prepáčte, že sa až tak hlasito, aj keď nezdvorilo a neumelo, procvičujem ve Vašom krásnom a mojom kedysi matěrinskom jazyku.
S úctou Zdeněk Patrick
Komentář ze dne: 08.08.2012 12:47:57 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: panu Treerat
Děkuji za odkaz, právě se na něj vrhám.
Komentář ze dne: 08.08.2012 13:10:31 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Ano i já jsem zde zakopl...
Jsem zatím u textu: kde se hovoří o výpočtů vzdálenosti ústředních hvězd Velkého a Malého psa. Avšak, avšak podstata, která mne zajímá, se dá objektivně porovnávat nejen z poznatků astronomických, které jsem vyhledal já, ale i odvozených. Z téhož důvodu jsem se i rozhodl průběžně, některé své dojmy a poznatky projektu odvážného NL, zveřejnit on line, tak jak přicházejí. S cílem dospět k vlastnímu náhledu... Až na posledním místě, z nedostatku informací ponechávám termín "dálných dálav", jenž mne velmi překvapil, přesněji Levašovými závěry a odvozenými výpočty. Není jednoduché jít na trh s otroky nesa vlastní kůží s vědomím, že ucelený pohled na Slovany je nevítán a může vyvolat u zbytků vlády chtivých nepříčetnou hysterii, neboť vědomi si svých spáchaných zločinů.
Chce to klídek hoši. Nic, co by směřovalo k jednotnému slovanskému národu - nehrozí. Jen bádáme a bádáme... a kdo si bádá, jak dobře víme... nezlobí. Takže klídek global eunáckové klídek... příjde to odjinud. A nebudou to ur
Komentář ze dne: 08.08.2012 14:58:26 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek:
A nebudou to určitě sedmi mílové botky, které to čekané nečekané překvapení ponesou...
Komentář ze dne: 18.08.2012 21:14:13 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Chiron (lascalla@seznam.cz)
Titulek: Levašov
Na leva-net.webnode.cz přidal Hox, autor stránky Oznámení. Hned nahoře. Ch
Komentář ze dne: 19.08.2012 19:53:14 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Levašov
Děkuji za odkaz: Četl a překvapen pouze jménem diskutujícího. Přičemž bych rád upozornil, že na tomtéž webu bylo video s ruským generálem, který na téma motivace sjednocení Evropy hovořil i v kontextu N. Levašova. Který podle téže vojenské osoby podřídil úkolu téměř vše, snad i svoji čest. Pro mne byla (a stále ještě je) "Nastěnka" jedinečný příklad zpětného rozboru textu, pokud je ten text ovšem běžně k mání. Já spoléhám jen na svoji kůži nesenou na trh. Zajímavou myšlenkou jsou generálovy obavy z hysterických reakcí okolního světa na možnost velkého slovanského národa. Až tak dalece? Proto říkám: Klídek soudruzi fašisté: Kdo si bádá, nezlobí...
Dočkejte času.
Přidat nový komentář
Zobrazit článek Létali předci Aryjan Slovanů hlubokým vesmírem?
|