| Hlavní stránka | TOP 50 | Weblinks | Ankety | Vyhledávání | Čtenáři |

  Hlavní menu
To nejlepší od ZP
Hlavní stránka
Vydané knihy
Ankety
Teorie relativity Rozšířené vyhledávání

  Altaj - záhady RF

  Obsah:
Glosy
Janova Apokalypsa
Chaldejské eposy - Necronomicon
Chemtrails
Kdo je kdo?
Knihy Zdeňka Patricka
Michael de Nostradam
Mobing a elektron. teror
Teorie relativity Zdeňka Patricka
Slované, realita legendy a mýty:
Z českých dějin
Slovník zakázaných slov
Tichá válka - Mobing
U.F.O.
Volná energie

  Vyhledávání

Hledej
v Dýmajícím zrcadle!



  Informace

Dýmající zrcadlo
Zdeněk Patrick
Copyright © 1994 - 2006
cs.atari.org
BeepEdge

  TOP 50
TOP 50

  RSS Beep Edge
RSS Beep Edge

  Web Dýmající zrcadlo:


Dýmající zrcadlo

  Doporučujeme...

Blaník 1
Blaník 2
Blaník3
Sborník nezávislých Foglarovců č. 8 2019
Sborník nezávislých Foglarovců č. 7 - 2018 Sborník nezávislých Foglarovců / č. 8 - 2019
Knihy Zdeňka Patricka
Michael de Nostradam
Mobing a elektron. teror
Teorie relativity Zdeňka Patricka
Slované, realita legendy a mýty:
Z českých dějin
Slovník zakázaných slov
Tichá válka - Mobing
U.F.O.
Volná energie


  Horká linka

...


Komentáře

ke článku: A bude ještě lépe?
ze dne 08.07.2013, autor článku: Zdeněk Patrick

Komentář ze dne: 11.07.2013 17:20:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - micha (@)
Titulek:
Tak já jsem pro každou srandu, ale na ženskou a kluka už mi vícekrát nesahejte. Opakovaný vtip není vtipem.:-)

Komentář ze dne: 11.07.2013 23:46:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Panu Michovi:
"Má je pomsta" prý říká Hospodin. Ač marně vyhlížím. I zvukům naslouchám, neuslyším-li mezi umělým randálem, temně vyladěnými motory limuzín, mezi iso 2001 nastejno bzučícími frekvencemi, množstvím dunících letadel, mezi bláboly o ničem a koncích světa, o darovaných Kesch energiích, dokonce i zpoza šustění procenta z procent měnící se v zápětí ve zlatý cinkot v kapsách sebranky, zda neuslyším konečně i nehlasný klapot nesmiřitelného mlýnu. A stále nic...
Ačkoliv, kdo ví... :=))

Komentář ze dne: 12.07.2013 18:19:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Přemysl Árijec (@)
Titulek: jj
Ty jsi fakt jenom čurák, Šmitmajere. Možná se dočkáme toho, že tě příbuzní zbaví svéprávnosti. Čemu jsem opravdu rád, že jsou pod každým článkem jenom dialogy se stejným blbem...tedy pokud si nepíšeš sám se sebou. Při tvých podvodech bych tomu věřil.

Komentář ze dne: 12.07.2013 20:17:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zdeněk (@)
Titulek: Re: jj
To, co popisuje pan Patrick možná není zcela přesné, ale v žádném případě to není podvod. Existuje celá řada artefaktů, které jsou mnohem staršího data než období popisovaná panem Patrickem. Mimoto pro vás platí:

Když hlupákovi dáme dobrou radu, obvykle ji nedokáže přijmout a místo toho se rozlobí. Takový hněv se přirovnává k hadímu jedu. Když had dostane dobré jídlo, nezačne být soucitný a umírněný, ale pouze se tím posílí jeho jed. Stejně tak když poučujeme hlupáka, nenapraví se, ale naopak se rozlobí.

Komentář ze dne: 13.07.2013 08:36:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: jj
Pan Patrick se teda pro dobrou radu zlobit umí.

Komentář ze dne: 13.07.2013 10:52:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - sophia (@)
Titulek: Re: jj
Pane Přemysle, proč sem "chodíte"?

Komentář ze dne: 14.07.2013 12:48:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Přemysl Árijec (@)
Titulek: Re: Re: jj
Chodím sem ze dvou důvodů. Jen tak pro vtip, zasmát se blábolům, ...a taky všeobecně sleduju dění v okruhu nacionalistů, rasistů a podobných zakomplexovaných šmejdů, jejichž náplní života je zasívat nenávist mezi lidi. V krizích se těmto věcem dařívá, bohužel. Sleduju to dejme tomu jako bojovník, který se jednou nechce stydět díky takovým Šmitmajerům, Turečkům a podobným hovadům za to, že je Slovanem.

Komentář ze dne: 18.07.2013 14:12:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ahmed (Akkojan@)
Titulek: Re: Re: Re: jj
Příslušnost k tomu či onomu etniku není z hlediska spokojeného soužití hlavní podmínkou. Co však nabývá větší opodstatněnosti je například to, jak druhý reaguje v mezních (krajních) situacích. A vy, aniž by web pana Patricka naplnil podmínku takové situace (mj. KDYKOLIV máte možnost tyto "nebezpečné" stránky opustit), již reagujete způsobem primitiva. Ano, ne vždy jsou data předkládaná ZP v korelaci s mými, přesto si cením jeho práce, neboť odkrývá témata establishmentem záměrně smlčená. A na tom lze jistě stavět, nebýt jen pohodlný, "e" Tedy - pro vás zcela polopaticky - tyto stránky pro vás ještě nejsou (přinejmenším: Naučte se slušnosti). A o nás ostatní, co tento web navštěvujeme pro informaci, komparaci, inspiraci (chcete-li: konspiraci:-) se nestarejte. My už si to nějak přebereme. Ovšem trochu jiným způsobem, než se to podařilo vám.

Komentář ze dne: 19.07.2013 08:47:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Přemysl Árijec (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: jj
Ahmede, to si nějak fandíš. Nikdo se o tebe nestará. Čím si tak asi pro mě zajímavý?
Web pana Šmitmajera, nikoliv Patricka, je klasický konspirační extremistický esoterismus. A to je jen jedna věc. Nazývat tyhle smyšlené, ničím nepodložené bláboly "věděním", může právě jen ten primitiv. Je zajímavý, že já hulvát s expresivním vyjádřením, toto umím nepřehlídnout. Takže ne, že tento web ještě není pro mě. Nikdy takový humus nebude a na to jsem hrdý. Kdepak vy jste zamrzli ve vývoji? Mimochodem, když už mi vyčítáš chování, čím to asi je, že stačilo tak málo a nechali se tu někteří vyprovokovat k tak silným slovům, jako sebranka, havěť, duchovní nouze, parazitující podvodník, podlost, licoměrnost i ztráta nejzákladnějších pravidel, kterými se řídí i ty nejzanedbanější lidské bytosti. "Vážně" :))) No ne, že by mi to vadilo, že to napsali, jen se směju tomu vašemu donebevolajícímu pokrytectví. Sám Šmitmajer tu průběžně používá velmi silných výrazů na adresu lidí, kteří mu o

Komentář ze dne: 19.07.2013 08:52:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Přemysl Árijec (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: jj
mně nikdy nic neudělali. Jestli to není tak, že se mu nastavuje jen zrcadlo, tentokrát čisté. Právě z vašich řad vyšel poměrně nedávno fyzický útok na jednoho staršího profesora lingvistiky, který byl jen za to, že hájil rozumný vědecký přístup k této tématice v diskuzi, napaden při návratu domů a zmlácený tak, že ho musela odvézt záchranka. Nevím, co všechno mu bylo, vím o několika zlomených žebrech. Co mě těší, že ho to nezastrašilo.
Veškeré zatím stále jen indicie, které by mohly napovídat, že se dávná historie odehrála trochu jinak, jsou podobnými lidmi, jako je Šmitmajer, Tureček a spol. znásilněné a zneužívané. A je fakt šílený, jakým způsobem desinterpretuje Šmitmajer třeba genetiku. To je podle vás vědění? Jenom debil věří každé blbině, která se mu předloží, jen proto, že mu voní čímsi radoby zapovězeným a nic si neověřuje, nestuduje.

Komentář ze dne: 19.07.2013 14:36:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ahmed (Akkojan@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj
Je to sice jen vůči předešlému detail, ale tykání jsem vám nenabídl. Bohužel (pro mne) nemáte pravdu již v prvních dvou větách. Moc si nefandím, neb se trochu znám, resp. fandím si jako jakýkoliv velmi skromný člověk. Přesto (nebo snad právě proto?) je o mne větší zájem, než bych si přál (lhostejno, zda tomu věříte, čili nic) A kdybych měl být pro vás zajímavý v tom pozitivním slova smyslu (po vašich výrocích zde - jinak vás neznám a ani o to nestojím), určitě bych se trochu styděl.
Zřejmě tato doba vás, na rozdíl od drtivé většiny národa - drží dobře nad vodou, jste jaksi "vyčleněný" proto Patrickovu oprávněnou rozhořčenost nad stavem naší společnosti a úrovní jejího informování médii o skutečných skutečnostech nálepkujete nebezpečným obratem: Konspirační extremistický esoterismus. Máte-li možnost, podívejte se na GEN s Ivanem Divišem (byl to jeden z našich, tedy českých největších soudobých básníků) Mluví stejně, extremista? (i když, jak jistě chápete, ne o genetice? )

Komentář ze dne: 19.07.2013 14:41:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ahmed (Akkojan@)
Titulek: pokračování předešlého
Jinak, jak jsem psal v předešlém, ne vždy jsou data předkládaná ZP v korelaci s mými, rozhodně jsou alespoň nacíleny k pravdě (genetice nerozumím, v jiných oblastech zde uváděných se orientuji a nezdá se mi, že poznatky ZP k nim uváděným by byly mimo mísu). Rozhodně jsou daleko přínosnější, nežli byste našel v bludném kruhu skupiny Sisyfos.. Což je zcela v souladu s 1. Akkojanovým zákonem : Z akademických kruhů progresi neočekávej.
A jak jsem rovněž psal v předešlém - nemusíte na tyto stránky chodit, natož sem přispívat. Je to velmi prosté. Jen se nenechat chytit do vlastní sítě. Pokud sem ovšem nechodíte pracovně...?

Komentář ze dne: 19.07.2013 16:00:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Přemysl Árijec (@)
Titulek: Re: pokračování předešlého
Ahmede, tys to asi nepochopil. Já jsem se původně obrátil jenom a jenom na Šmitmajera, nejsem tady proto, abych zachraňoval jeho stoupence. Řekl jsem mu, co si o něm myslím. Potom jsem už jen odpověděl na přímé výzvy. Přesto jsi mi napsal, až vás ostatní nechám. Proto to fandění si. Nikdo ti nic nedělá. A když už mluvíš o chytání do vlastní sítě? Ono to opravdu Šmitmajerovi velice pomáhá, když tuto debatu nějaký chytrolín občerstvuje a dává mi prostor k dalším upřesňujícím vyjádřením. Zbytek nemá cenu komentovat. Tohleto nemá s věděním, nedejbože s duchovnem absolutně nic společnýho. Absolutně nic. V kontrastu s tím ta vaše povýšenost a lhaní si do kapsy, že jste na jakési vyšší duchovní úrovni, je fakt směšná. Jaká je souvislost s tvým jménem a zdejším antisemitismem? Ber to jako řečnickou otázku...

Komentář ze dne: 20.07.2013 12:12:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ahmed (Akkoian@)
Titulek: Re: Re: pokračování předešlého
Nepozorujete-li, točíme se již v kruhu, aniž by bylo možné jen předvídat cokoli užitečného k odstředění. Přičemž množstevní sleva (dnes tak "trendy" v intelektuální rovině) zpravidla vítána.

Komentář ze dne: 19.07.2013 18:54:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pan Ahmed, (@)
Titulek: Re: pokračování předešlého
Zdravím pan Ahmed, pan so stejno podivnym menom, na ktoré se pýtá Vas, se mi zdá akosi velmi zmetený. Tára a nevie ani, čo hovoril pred kratučkým okamihom. Vyzerá to tak, že si nadelal do gati a nevie sa s tim popasovať. Hen ten, co písal o trestnom počine mál zrejme pravdu. Len ho nechte vyprávať, nech sa sám zamotá.

Komentář ze dne: 19.07.2013 19:04:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: jj
Sebranka a havet,to jsou slova,ktere jsem pouzil ja.A pouzil jsem je v reakci na nadavani do curaku,prani tomu druhemu zbaveni svepravnosti nebo obvinovani z podvodu...Jake pokrytectvi Premysle??Myslis si,ze lide duchovne uvedomeli nebo na nejake duchovni ceste musi drzet hubu a krok podle toho,jak ty si zamanes??Kazdy ma pravo na sebevyjadreni,navrhni si treba svoje stranky a tam muzes dosytosti vzyvat to "svoje" jedine spravne vedeni,podlozene tim,cemu ty bez vyhrad a mozna slepe veris..a bud rad,ze virtualni nakladacka neboli...ja se s lidmi kterym pomuze jenom pres drzku biju docela rad,aspon vidim vysledky hned a okamzite..

Komentář ze dne: 13.07.2013 10:20:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek:
Dobra rada je jaka??nadavani do curaku,prani tomu druhemu zbaveni svepravnosti nebo obvinovani z podvodu??

Takove svinstvo provadi jenom sebranka a havet...

Komentář ze dne: 13.07.2013 13:01:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re:
Tou pravdou jsem měla na mysli své vlastní komentáře, pod jinými články, já se takto ostře nevyjadřuju, i když rámcově musím s Přemyslem souhlasit. On je to nešvar všech webů s třaskavou tématikou. Mně vyhodili zatím skoro odevšad, dokonce i od skeptiků, kteří mi zpočátku tvrdili, že jejich web je demokratický a každý má právo vyjádřit svůj názor :) Ale už se v těchto vodách pohybuju tak dlouho a tolik křiváren od těchto "spravedlivých" lidí jsem viděla, že mně to nepřekvapuje a nemrzí ani od pana Patricka, je to všechno stejná egoistická špína.

Komentář ze dne: 13.07.2013 15:32:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re:
a vam pan patrick provedl nejakou krivarnu??

Komentář ze dne: 13.07.2013 16:21:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re:
No samozřejmě, jinak bych to tu nepsala.

Komentář ze dne: 14.07.2013 07:44:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
tak proc si to s nim nevyrikate nekde bokem misto abyste to pripominala pred ostatnimi kteri s tim nemaji zhola nic spolecneho?

Komentář ze dne: 14.07.2013 08:43:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Protože o mně nejde, já mám jasno, jde právě o ty ostatní.

Komentář ze dne: 14.07.2013 12:57:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ostatni prece maji svoji cestu, nesnazte se spasit svet...kazdy se dobere sveho, bez ohledu na nejakeho arijce nebo sonu..

Komentář ze dne: 14.07.2013 13:17:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak proč děláte totéž a snažíte se spasit svět tím, že mi budete říkat, co mám a nemám dělat? :)

Komentář ze dne: 14.07.2013 13:36:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Přemysl Árijec (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ano, ano, nařčení ze syndromu spasitelství je takový klasický řečnický útok, když dojdou argumenty. Někteří lidi si pod slovy "vlastní osobní cesta" rádi dosazují představu, že si prostě můžou dělat, co chtějí. Včetně nehorázných lží a podvůdků, hanobení rasy a národa, podněcování k nenávisti. Ale takhle to není.

Komentář ze dne: 14.07.2013 14:18:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
v tom pripade si delejte co uznate za vhodne,mne jen pripadlo zvlastni ze to delate zde.timhle asi svuj problem vuci panu patrickovi nevyresite.to jsem chtel rici,nic vic nic min.jsem dalek radit komukoliv co ma nebo nema delat..

Komentář ze dne: 16.07.2013 14:13:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - anonym (@)
Titulek: Re: Re:
Asi vám ostatní nastavují zrcadlo vašeho smýšlení - viz váš komentář"Ale už se v těchto vodách pohybuju tak dlouho a tolik křiváren od těchto "spravedlivých" lidí jsem viděla, že mně to nepřekvapuje a nemrzí ani od pana Patricka, je to všechno stejná egoistická špína". Zajímavé, všichni jsou ti špatní a jen vy ta dobrá :) O lecčem svědčí vaše reakce "vyletivšího čertíka z krabičky" na mírnou polemiku pana Vlka. Přeji vám ve vašem spravedlivém boji úspěch - v tom, že se snad jednou naučíte pokoře a přemýšlení o tom, že i ostatní mohou mít nejen právo na svůj názor, ale dokonce občas i pravdu. To bude, pokud to jednou připustíte, veliká rána pro vaše Ego. Ale toto zmoudření nikoho ještě nezabilo, ba naopak. Snad i k vám se tato oblast posunu a pochopení jednou dostane.

Komentář ze dne: 16.07.2013 14:22:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - anonym (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Jo a ještě bych poznamenal, že z vás čiší právě ta zřejmě někým někdy uražená pýcha a zloba dotčeného ega, jak tvrdíte, že "tuhletu esoterickou smetánku" máte dáááávno prokouklou - vy jste si zřejmě "dělala zálusk" na to, že se vám dostane (pochybné, protože nepotřebné) pocty, že budete vnímána jako"oni", ti kterým lidé naslouchají a když to zřejmě nenastalo, klasicky jste obrátila o 180 stupňů - tak to bývá, učebnicový příklad z psychologie chování jedince. A teď čekám, jak mi vynadáte, co si to dovoluju, jak můžu vědět takovýhle bludy atd.. Vážená, slova, které vyslovíme nesou informace o stavu duše/ega. To prostě kdo trochu něco v životě zažil, pozná, je to čitelné jak slabikář pro první třídu, i reakce od takového typu člověka na tyto moje slova může každý, kdo se trochu v psychologii orientuje, předvídat :)

Komentář ze dne: 16.07.2013 18:27:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Žona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Zajímavá ukázka moderní psychologie a děkuji za ni :) Teď jak to vidím já ... na cokoliv jsem kdy dostala zálusk, toho mi bylo dopřáno a tak jsem se naučila, že být tím poslouchaným je veeelká odpovědnost, takže u těch méně zkušených dobře volím, co plácnu neboť zabít se dá i slovem. Ovšem u drzounů si servítky neberu. Moudrý člověk pak se mnou nemá ten nejmenší problém ... nechá mně se vyjádřit, nerozlobí se pro nic z toho, co řeknu a ještě mi dá dobrou radu. Vy jste který z nich? :)

Komentář ze dne: 16.07.2013 18:15:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Žona (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Nepamatuji se, že bych kdy panu Patrickovi řekla cokoliv ve smyslu aby přestal psát, takže já mu právo na názor neberu, on mně jo, protože některé moje komentáře maže s tím, že je to jeho web a může si mazat, co chce. A ani toto právo mu neberu, protože jsem nepodnikla žádný krok k tomu, abych se domohla možnosti komentovat jeho názory. Tedy pouze vyjadřuju svůj nesouhlas s tím či oním, tedy reaguji ... tak co mi tedy vlastně vytýkáte? Opravdu bych to ráda pochopila, pan Patrick mi to neřekne, protože jsem pro něj nějaký debilní póvl či co :)

Komentář ze dne: 16.07.2013 18:31:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Zklamaná však jsem ... a hodně.

Komentář ze dne: 14.07.2013 22:27:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - dmk (@)
Titulek:
JDDDDD, co si říkáš tak divně... Dochází Ti dech?
Provádíš trestnou činnost. A nikoli jen na těchto stránkách!
Nebo snad opět zazvoníš svým zvonečkem a vezmeš nám hlas. Pane Vlk, povšimněte si zvláštních protimluv těch, se kterými marně diskutujete. Jak paní Šona, ani svrchu jmenovaný nemohou říci více, než řekli: Provadíš totiž trestný čin. S trestní sazbou až tři roky.

Komentář ze dne: 15.07.2013 00:45:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re:
Takových žalob jsem už viděla :D Tahleta esoterní smetánka se tahá po soudech ráda. Oni umějí využívat výhod systému.

Komentář ze dne: 15.07.2013 00:45:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re:
Takových žalob jsem už viděla :D Tahleta esoterní smetánka se tahá po soudech ráda. Oni umějí využívat výhod systému.

Komentář ze dne: 15.07.2013 00:45:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re:
Takových žalob jsem už viděla :D Tahleta esoterní smetánka se tahá po soudech ráda. Oni umějí využívat výhod systému.

Komentář ze dne: 15.07.2013 15:46:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Přemysl Árijec (@)
Titulek: Re:
No ty jsi rozený právník :))). Ještě na to divný jméno poukazuj. Kdepak jsem ho tak asi vzal, což kde jinde, než tady se člověk dočte, co si máme představit pod pojmem Oráč :))). K ironicky pojatým jménům je tu bezedná studnice inspirací. A proč by mi měl docházet dech? Proč jako? Chceš si to rozdat na poli trestních oznámení? No tak pojď. Jen nevím, jestli se budou vyšetřovatelé víc smát, nebo plakat.

Komentář ze dne: 15.07.2013 06:45:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek:
no no,myslim ze s esoterni smetankou tyhle stranky maji pramalo spolecneho anebo jste jeste nevidela nepoznala pravou esoterni smetanku..

Komentář ze dne: 15.07.2013 09:06:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re:
Naši domácí esoterní scénu sleduju na českém internetu od samého jeho počátku, takže si to sortíruju podle svých vlastních zkušeností.

Komentář ze dne: 15.07.2013 09:31:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re:
jak je libo,ja si ovsem ponecham nazor svuj a to ten ze esotericke tyhle stranky nejsou ani zdaleka :-)

Komentář ze dne: 15.07.2013 15:37:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Ona vlastně esoterní scéna jsou dnes všichni, kteří nemají šanci získat grant od dominantní skupiny, co se nám tu stará o ten správný světonázor, což je vlastně taky esoterika, akorát že z opačné strany spektra. Přeji vám upřímně, aby se vám podařilo udržet si dostatečně velký odstup a nadhled. Mějte se hezky :)

Komentář ze dne: 15.07.2013 10:38:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Dovolím si suše konstatovat:
Určeno duchovní nouzi, hulvátům, lhářům a skutečným a navíc parazitujícím podvodníkům: Takže shrnu: Milí zlatí v duchovní a mravní nouzi: vezměte to zhola pragmaticky... Mých mrzutých 180 a Vašich dobrých 105. Aniž mi dělá potěšení míjet něco tak otřesného, jako je Vaše podlost, licoměrnost i ztráta nejzákladnějších pravidel, kterými se řídí i ty nejzanedbanější lidské bytosti.
Nicméně i do vás byl dán duch a je jen na Vás, jak si jej hodláte utlouci... Nikoli však na mých stránkách. Vymáznu proto z komentáře každého, kdo se vám bude jen v náznaku podobat.

Ostatním nezúčastněným se omlouvám.
Pro pana Vlka: Prosím nechte být, má obhajoba začala již s prvním slovem pomluv duchovní nouze, aniž je potřeba dělat něco jiného, než pečlivě číst. Samotný obsah s množstvím protimluv je mým skutečným obhájcem. Děkuji za pochopení.




Komentář ze dne: 15.07.2013 16:02:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Přemysl Árijec (@)
Titulek: Re: Dovolím si suše konstatovat:
Šmitmajere, když někdo účelově kurví výzkumy genetiky, lingvistiky a historie, spřádá hloupý konspirace o šedivácích spolupracujících s židama, vymýšlí si neexistující materiály, jako např. výzvy ke genocidě modrookých, kterou jsi tak záhadně "obdržel" jenom ty, atd atd., pak nemá morální právo žvanit o podlosti, licoměrnosti a ztrátě základních pravidel. Oproti tomu je moje jednání sice obhroublé, ale je na rovinu. Virtuálně ti po tlamě nedám. Jenže ty nejsi chlap.
Mazání jsem čekal, neřeším to.

Komentář ze dne: 15.07.2013 11:23:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hana (@)
Titulek: zajímavá diskuze
mm, tady se to rozjelo. Já musím říct, že sem nakoukávám taky jenom proto, co vše všechno je na světě možné. Vypadá to, že takové věci můžou být pro někoho překvapením. Asi budu máznuta. Nu a co má být?

Komentář ze dne: 15.07.2013 12:31:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek:
Pro oblast vědění nejsou hlupáci ti, kteří neví, ale ti kteří neví, ale tváří se a chovají tak, že ví...

vlk takove vyciti na sto honu a neda mu,aby nezavrcel..jen tak pro sve pobaveni a pousmani tech kteri vedi...

kazdemu co jeho jest,vic pro vseznalky neznalky uciniti momentalne nelze.

Komentář ze dne: 15.07.2013 12:55:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zdeněk (@)
Titulek: Re:
Ano, je to jak píšete. Duševní vývoj člověka má tyto stupně:
-tělesné pojetí života
-mentální pojetí života
-intelektuální pojetí života
-transcendentální pojetí života
-duchovní pojetí života

Je nemožné vysvětlit živé bytosti jejíž vývoj ustrnul na tělesném pojetí života, smysl a účel života. Je to zbytečné. To, že pan Patrick se rozhodl takovéto neurvalé, urážlivé a záštiplné příspěvky mazat-je potřeba. Jako autor na to má plné právo. Toto opatření funguje i na jiných webech.

Komentář ze dne: 15.07.2013 15:54:50     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re:
O tom to asi nebude, když ten urážlivý příspěvek tu pořád visí ;)

Komentář ze dne: 15.07.2013 16:19:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vláďa (@)
Titulek: ke 4. srpnu
(upřesňuji bez dalšího komentáře) Pane Andov odhaluje kritické tajemství You Tube

Komentář ze dne: 22.07.2013 12:21:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Těžký ideozločin
https://smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?cisloclanku=20 09063001

  Info linka

Aktuality Národního proudu


  Knižní novinky






DMK
DMKEL

  Závislý výzkum agentury Step by step
Chcete zrušit změny času?

Ano (2093 hl.)
 
Ne (1364 hl.)
 
Možná (1383 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 4840

  Novinky
10.01.2018: Orlík

04.11.2017: Den mluvících kamenů

Nezapomenutelná kniha se širokým a hlubokým obsahem sdělení, ke které se budete stále vracet. Téměř 500 stran celobarevného tisku A5 na křídovém papíře.

Poštou na dobírku stojí 500 Kč + poštovné a balné a objednat si ji můžete zde.

Dojde asi do 3 dnů.

20.03.2008: Pamatujte tyto dny a pozorně naslouchejte
17.02.2008: Průběžně doplňovaná databáze jevů nad ČR

  Teorie relativity
Originální teorie relativity Zdeňka Patricka

Teorie relativity aneb, co Eistein posmrtně je?tě nevynalezne... Více


  Statistika

31.12. 2020 - 5 578 146
31.12.2020 4 271 480
31.12.202 1 153 197
31-12. 2020 - 153 469

Tento web byl vytvořen pomocí redakčního systému phpRS
Layout: Beach - verze 1.1.0