|
Kebra Nagast - Sláva hadích vládců?
Vydáno dne 15. 03. 2013 (1863 přečtení) Dovolím si nepatrně odbočit od Enochova apokryfu a nahlédnout na onu dobu, o které hovoří jak SZ. tak NZ, i z jiného pramene: Ten se jmenuje Kebra Nagast (Kebra Negest) - Nádhera králů, či Sláva hadích vládců? Dříve však připomenu Noreu, Evinu dceru (gnostický spis "Píseň o Perle"), která obtěžována pilně harašícími Archonty, tvrdícími, že jim musí být po vůli, tak jako kdysi byla i její matka Eva. Norea odvětila: "Nepocházím z Vás, nýbrž z výsosti..." Zkrátka i za časů Adamových se dály prapodivné věci... výňatek z koptického spisu "o Královně ze Sáby" Nezávislé dějiny v podivně závislé Evropě © Dýmající zrcadlo & smit.wz.cz © překlad Zdeněk Patrick 1984 © autor: Zdeněk Šmitmajer production Praha 2013 Podle mého názoru (mohu-li vůbec), v nijak blíže upřesněném časovém intervalu, možná před rokem 10 463 př. n. l. V příme souvislosti s věkem obrů, o nichž se zmiňuje mnou již několikrát citovaný mayský kodex. Nechme se nyní, zkrácenou zprávičkou z Kebry Nagast, popostrčit k poněkud odlišnějšímu náhledu na možná možné události dávných věků. Pro tuto chvíli předpokládám, že chodícího hada z ráje máme, i s příběhem o vyhnání z rajské zahrady, v malíčku. Přeskočme tedy trapný výstup z jablkem a plamenným mečem, abychom se o to pozorněji věnovali "Adamovým" dětem z Evy. Z koptického textu "Kebra Nagast (Sláva králů, jiní Nádhera králů, možná též Sláva hadích vládců...) se dovídáme jisté, jinde nepublikované detaily: Hodný Abel i nepřirozeně zlý Kain měli každý po jedné sestře, které byly dvojčaty každého z nich. Zatímco Abelova tvář byla dobře vytvarována a vždy mile vyladěna, Kain byl odlišného vzhledu. Jeho stále podivně mrzutý obličej byl prý v pravém protikladu od Abelova zevzření. Jak již řečeno: Kainovo dvojče, jménem Lěbhuda, žena pěkné tváře, kterou dal její otec Adam za manželku Abelovi a (naopak) sestru - dvojče Abela jménem Kalimath, dívku stejně mrzutého obličeje, jaký světu ukazoval Kain, dal za ženu právě Kainovi. A když nevydařený Kain zabil svého hodného bratra Abela, odešel se svojí ženou Kalimath do země tuším-li správně: lidu Nod. A právě tehdy nabírá Enochův příběh o padlých strážcích nebes, na obrátkách: Ačkoliv Kebra Nagast vypráví odlišnou verzi, četl jsem týž příběh v rozličných variantách o kterých psala i paní Sophie: "Ony Kainovy dcery, s nimiž se andělé spojili, otěhotněly, nemohly však porodit a umíraly. Některé bytosti, které nosily ve svém těle, zemřely, jiné se však dostaly z těla ven, a sice tak, že roztrhly matčino tělo a u pupku vystoupily na denní světlo. Když pak byly starší a vyrostly, ukázalo se, že to jsou obrové." (Kebra Nagast, 23. svazek, 1. část: Nádhera králů) Nabízím variantu další, tentokráte ve svém neumělém překladu. Kvůli své nevalné angličtině, nejdříve předložím váženým čtenářkám a čtenářům anglický překlad originálu Kebry Nagast (Autor: Sir E. A. Wallis Budge): The history of the Angeles who rebelled is given in Chap. 100. These angels were wroth God for creating Adam, and they reviled God for creating Adam, and Adam because on his transgression. God reminded them Adam was only creature made dust and water and wind a fire, whilst they were made of air and fire. They were made specially to praise God, whilst Adam could be influence by Satan; had they been made of water and dust they would have sinned more than Adam. In answer the angels said, "Make us even as Adam, and put us to the test; And God gave them flesh and blood and a heart like that of the children of men. Thereupon they came down to earth, mingled with the children od Cain, and gave themselves up to singing, dancing and fornication. The daughters of Cain scented themselves to please the men who had been angels, and were debauched by any and every who had been angels, and were debauched by any the men who had to take them. And they conceived, but were unable to bring forth their children in the natural way, and the children split open their mothers bodies and came forth. These children grew up into giants and their height reached unto the the clouds. Příběh (historie) andělů, kteří se vzbouřili je podán v kapitole 100. Tito andělé (Archonti, padlí strážci nebes) se hněvajíce se na Boha, či způsob, kterým Adama stvořil, zlořečili Bohu, že se (proti očekávání) stvořením Adama prohřešil. Připomínali, že Adam byl stvořením z prachu, vody, větru a ohně (čtyři pozemské živly), zatímco oni (Duchovní bytosti) pouze ze vzduchu a ohně, aby navíc velebili Boha, zatímco Adam je ovlivněn Satanem. (I dostalo se jim odpovědi): Jestliže by i oni (andělé, duchovní bytosti), byli stvořeni z prachu a vody, hřešili by dozajista více než Adam. I odpověděl jeden z andělů: "Udělej nás rovněž jako Adama, a vyzkoušej nás. I bylo jim dáno maso a krev i srdce (orgány), jako mají děti člověka. A sestoupili (byvší andělé) dolů na Zemi a mísili se s dětmi Kaina. I dali se sborem do zpěvů, tanců a smilstva. Navoněné Kainovy dcery uprosily muže, kteříž byli anděly, a zpustlá každá i každý, kdo byl z andělů. A zpustlý byl každý, z mužů, kteří se připojili. A ony (Kainovy dcery) otěhotněly, avšak nemohouce přivést děti přirozenou cestou, děti přicházely na svět skrze roztržená těla svých matek. A děti svojí velikostí dosahovaly, když dospěly v obry "hlavami oblak" S hlavami v oblacích, co předpotopní samozvaná elita, či chcete-li VIP? (Kebra Nagast, 23. svazek, 1. část: Sláva králů, kap. 100.) A velké nepravosti se děly v dobách spravedlivého Noe. Ač věk, kdy ten tam byly časy Kaina chodícího s Ďáblem, leč i jeho vydaření potomci prý velmi smilnili. Muži s muži se znečisťovali, ženy dělaly s ženami strašné ohavnosti. Zabíjejíce vše živé, aby všichni hnusně smilnili, žrali a jásali, až do té chvíle, než přišla potopa. Zkrátka reverzní reminiscence epoch kdy: Kluci z klukama, holky s holkama a na nemohoucí bída a EUthanazie.
Celá tisková zpráva | Komentáře: 12 | Přidat komentář |
|
|
Tento web byl vytvořen pomocí redakčního systému phpRS
Layout: Beach - verze 1.1.0