© Zdeněk Patrick - 1999 Praha
© Země Zlaté hvězdy Margity
© Kdo je kdo v českých dějinách
Jak se vyrábějí dějiny Velké Moravy a Českých zemí
Období raného křesťanství Slávů probíhalo povětšinou na pozadí franckých (germánských) snah o vytěsnění Slávů z jejich území, když šíření Božího slova bylo pouhou zástěrkou, skrývající zlý úmysl, neuvěřitelné podvody a ze strany "glaubebringerů" povětšinou nekřesťansky krvavé křtiny.
Díky příznivé konstelaci postupovala k nám christianizace (v pozdně římském období) Sámo(va) děržaví a později i Velké Moravy z prostředí Balkánu, zpoza Jaderského moře, ze severní Itálie, z Dalmácie, a zejména z Řecka, respektive Byzance!
Naštěstí!
V roce 869 je velkomoravská církev podřízena přímo papeži skrze Velkomoravské arcibiskupství (první arcibiskup byl věrozvěst Metoděj). Z panonského se stává moravské arcibiskupství se čtyřmi arcidiecézemi!
Veligrad, Nitra, Vislanské a Krakovské.
Christianizace Čech pak přišla následně z Velké Moravy, ještě za života Cyrila a Metoděje!
Tolik historická fakta!
A nyní si přiblížíme jakými metodami pracuje s "historickými" fakty strana protivná. Tedy dobře utajená > militantní příhraniční marka , založená Karlem Velikým, a její pasovské a řezenské biskupství!
Je to o tom, jak se z vyfabulovaných nesmyslů stávají historicky podložené dopisy, podle nichž se vyrábějí Zlým úmyslem objednané "dokumenty", jež jsou, tak jak plyne čas, používány jako jediná "spolehlivá" historická fakta!
Na která se pak odvolávají překrucovači dějin!
Jak již bylo řečeno, tento případ začal dopisem, v němž kremsmunsterský mnich Berchtold vypráví pragmaticky nastraženému uchu pasovského biskupa Regenharda (Bavora), že v roce 831 pokřtil všechny Moravany. Tato těžko pochopitelná fabulace je pak stvrzena v listu bavorského episkopátu papežské kurii.
Proč?
Podle práva "prvního pokřtění", patří nejen duchovní správa Moravy, od tohoto okamžiku, nikoli Moravanům, nýbrž od samého prvopočátku jedině pod pravomoc pasovských biskupů.
Bez ohledu na historická fakta!
A jestliže nikoli, pak alespoň je nutné zabránit reorganizaci moravské církve. V tomto listu byly zkresleny i další historické údaje.
Pro úplnost si připomeňme že kolem roku 871 byl moravský arcibiskup Metoděj svévolí protoněmeckých biskupů (solnohradského biskupa, frizinského biskupa a pasovského biskupa) jat a bez vědomí úřadujícího papeže vsazen (se všemi svými žáky) do podzemního žaláře.
Není rovněž žádným tajemstvím, že s arcibiskupem Metodějem a jeho žáky bylo velmi surově, a to po celé dva roky, zle nakládáno.
Velkomoravský arcibiskup Metoděj byl v průběhu svého žalářování vystaven soustavnému ponižování a surovému bití protoněmeckými kněžími.
Sám biskup jej surově tloukl do hlavy, až Metoděj upadl na zem.
Později, když se papež optal frizského biskupa (Němce), zda je to vše pravda, nestydatě odpověděl, že Metoděje ani nezná.
Jiný případ předběžné falzifikace dějin se týká českých vladyků. Jakkoliv v té době ještě historicky neexistují, již je vyroben jiný "dokument", jenž potvrzuje, že glaubebringeři z řezenské militantní příhraniční marky roku 813 pokřtily čtrnáct českých knížat! Mezi nimi i jakéhosi knížete Bořivoje!
Téhož, jenž byl naopak pokřtěn na Velké Moravě. Na dvoře velkomoravského panovníka!
Samotným velkomoravským arcibiskupem Metodějem.
To je precedens, jenž dává, podle názoru řezenského biskupa, všechna práva a rozhodování i ve Velkém Chorvatsku (jehož součástí byly i nynější české země). mocenskému aparátu, jenž je aplikuje prostřednictvím řezenského biskupství.
Jiný falzifikát pasovského biskupa Pilgrima (pilgrim - návštěvnik) je dokument - spáchaný roku 971-991. Jedná se o list, v němž se zmíněný pasovský biskup, německého jazyka, se představuje spíše jako podvodník.
Mezi originálními pravdami uvádí čtyři arcidiecéze na Moravě a Hunii (zde zamlčuje, že se nejedná o Hunii, ale v té době o níž je psáno, stále ještě slovanské Blatno, Blatensko (někdejší římská Panonie Slávy zvaná Blatno - vymaďařeno mnohem později na Balaton), jež patří pod pasovské biskupství.
V tomto "dokumentu", drze vzpomíná i na podřízeného klerika Metoděje! A dokonce několik dalších (celkem sedm) moravských arcidiecézí spravovaných pasovským biskupem!
Pasovský Biskup z bavorské marky vědomě lže, tvrdí-li zejména do budoucnosti, že arcibiskup Metoděj (jmenovaný samotným papežem) je ve fiktivní pasovské realitě nazvané Speculum Juliensi a Suguturu, společně s jakýmsi Alchawinem v Nitravě, Annem ve Vetvaru), podřízen bavorskému biskupu v Pasově!
Z jiného ranku osvojování si cizích území patří naopak trik agenta příhraniční marky, dosazeného nitranského biskupa Wichtinga (roku 896). On a jeho ozbrojené protoněmecké komando rychlého nasazení, jež navenek vytvářelo dojem zbožných mnichů německého jazyka, si sami sobě navzájem (!) udělovali slovanská území jako léno! Aby se i tyto podvody staly v průběhu časů pádnými důkazy německy chápaného práva na vlast!
Když naopak nejen polabským Slovanům bylo a dodnes je odpíráno nejen právo na vlast, ale i na rodný jazyk. Někdejším Slovanům ve Štýrsku, Korutanech a Vitorazsku (dnes pod správou Rakouska) bylo dokonce zakázáno hovořit mateřštinou pod hrozbou trestu smrti!
Jinou kapitolou podvodů páchaných militantní příhraniční markou a kněžími latinského ritu (německého jazyka) byly zejména manipulace s datumy narození a úmrtí českých knížat a likvidace všech slovansky psaných záznamů. překrucováním významu, jmen i názvů
"Jedinečným" cílem těchto aktivit byla destrukce všeho slovanského, případně keltského a starověreckého (pohanského).
Ten, jenž neví odkud kam kráčí, se pak stává snadnou kořistí.