| Hlavní stránka | TOP 50 | Weblinks | Ankety | Vyhledávání | Čtenáři |

  Hlavní menu
To nejlepší od ZP
Hlavní stránka
Vydané knihy
Ankety
Teorie relativity Rozšířené vyhledávání

  Altaj - záhady RF

  Obsah:
Glosy
Janova Apokalypsa
Chaldejské eposy - Necronomicon
Chemtrails
Kdo je kdo?
Knihy Zdeňka Patricka
Michael de Nostradam
Mobing a elektron. teror
Teorie relativity Zdeňka Patricka
Slované, realita legendy a mýty:
Z českých dějin
Slovník zakázaných slov
Tichá válka - Mobing
U.F.O.
Volná energie

  Vyhledávání

Hledej
v Dýmajícím zrcadle!



  Informace

Dýmající zrcadlo
Zdeněk Patrick
Copyright © 1994 - 2006
cs.atari.org
BeepEdge

  TOP 50
TOP 50

  RSS Beep Edge
RSS Beep Edge

  Web Dýmající zrcadlo:


Dýmající zrcadlo

  Doporučujeme...

Blaník 1
Blaník 2
Blaník3
Sborník nezávislých Foglarovců č. 8 2019
Sborník nezávislých Foglarovců č. 7 - 2018 Sborník nezávislých Foglarovců / č. 8 - 2019
Knihy Zdeňka Patricka
Michael de Nostradam
Mobing a elektron. teror
Teorie relativity Zdeňka Patricka
Slované, realita legendy a mýty:
Z českých dějin
Slovník zakázaných slov
Tichá válka - Mobing
U.F.O.
Volná energie


  Horká linka

...


Lada, Stalin, Putorana?
Vydáno dne 03. 10. 2013 (1413 přečtení)

Nikoli proto, že bych sdílel názory G. Sidorova vycházející z jiných, zcela specifických sovětizovaných podmínek, nýbrž jen proto, že mohu i z jiných pramenů posuzovat své nálezy, v čem jsou jiné, či naopak v souladu se všeslovanskou mytologií o Provi, Javi a Navi... Vybírám zvlaště ty myšlenky, které jsou mi povědomé a česky blízké, neboť z pohledu všeslovanských hodnot mohou být zvláště ty ruské, velmi přínosné. Ačkoliv ty české nikoli méně. neboť téměř zpoza opačných hranic slovanské rasy. Hranic, za nimiž zdávna nabobtnávají velmi podivné nauky i o to podivnější uskupení, prosazující neuvěřitelné, logice věcí lidských odporující doktríny.



Nezávislé úvahy v podivně závislém mumraji

© Zdeněk Patrick Praha 1984/2013

Pokud "Niklotova závěť" hovoří o čistém (svatém chrámu), kde hoří neuhasitelný oheň, kdysi zapálený Pěrunicem Dažbogem, jsem hotov a to jsem také učinil, přečíst cokoli. Jestliže pan G.Sidorov hovoří o Alpském chrámu s chladným ohněm, jsem pro ten krátičký okamžik ochoten i připustit, že se jedná o shromaždiště temných stínů zrozených v Navi, kolem něhož (chladného ohně) se shromažďují ke svým válečným poradám s temnými stíny jejich pozemští tvarové i nanejvýš servilní otroci, nemající již vlastní vůli.

Ptám se sám sebe: Je snad dnešní pochmurná reality show o něčem jiném?

Vlastně mne nezajímá, kam se podělel chrám s věčným Daž?bogovým ohněm a nikoli jen všeslovanský Dažbog, řečený Tarch, Dajboh, či Bohdan atd...), jenž přinesl lidstvu oheň poznání veškerenstva, aby jej jeho vlastní manželka Mořena Svarogic (Svarogovna, čili dcera Svaroga a zároveň i matka některých slovanských rodů.), známá z českých pohádek, co modrooká a černovlasá krasavice Večernice (za mých mladých let Venuše, vídaná na západní obloze v časech zimních.) svázala svými kouzly a za asistence šedivců Kostějů, zvláštní magií připoutala ve skalách Kavkazu.

V této krátké chvíli se rozpomenu, že na smrt poničeného Dažboga, při svých toulkách Zemí, nalezla Džíva (česky živa), jeho budoucí (třetí) choť i zachránkyně lidského rodu, aby jej odnesla do Svargy (nebes, Universa), kde o něj láskyplně pečovala.

Zdá se (pohybujeme stále v legendách), že G. Sidorov bezpečně ví, ale my také, že létající chrám s věčným Dažbogovým ohněm i létající Zlaté město (Altyn gorod), v čase nejsurovějšího vyvražďování západních Slávů, odvozeně i v čase stejného nebezpečenství naddunasjkých Venedů / Slovanů, zdávna sídlících po levém i pravém břehu Moravy, se vznesl do nebeských výšin a odplul nikým nepozorován, do bezpečného úkrytu, jenž má být kdesi na dalekém severovýchodě.

Franko - németh hordy raketýrů, nemajících dosud (v té kritické chvíli) vlastních historických vzpomínek i očekávatelných sociálních vazeb, neboť janičáři bez přirozené vlasti, s nimi později i jejich náčelník Karel Zveličený, jakož i pohanský barbar Jindra Ptáčník, usilovně pátrali, shromažďujíce lehce i hůře dostupné slovanské legendy. Není jisté, zda mezi jinými i o chrámu s věčným ohněm. Spíše informace o chrámech se zlatoryzími idoly Krasiny, či jinačí slovanské legendy, nejlépe v ryzím zlatě provedené. Co víme bezpečně, na podkladě Bojov Arijských legend o venedském / slovanském městu s tisíci zlatými věž emi a zlatými kopulemi, o zemi, kde není problém o ryzí zlato doslova zakopávat, vznikla mezi barbary neuhasitelná touha, okamžitě bájné slovanské eldorádo co nejrychleji objevit a místní Indiány zcela oškubat. Slovanští Bojov Arijové (z Bojov Arije - Boiowarie, Bawarie) na dotaz, kde se zlaté město Venedu / Slovanů nachází, ukázali po pravdě: Na severovýchod. Bohužel, přesně tím směrem od Bojov Arije ležela i Neklanova Praha. Drzý Neklan a jeho jedna jediná vyšehradská věž s kupolí z ryzího zlata. A hle: juž přicházejí násilnické hordy raketýrů s logem "Ach... das ist doch eine unsere goldene Prag". Ale to jsem asi předběhl dobu: neboť v té době pražská hoch němčina vlastně vůbec neexistovala. Objektivně ani nemohla. Jen v podobě zlatého germánského kulturního pokladu: přepisu biblických textů v klasické "Gotštině". Viz ukázku:

audio ukázka zlatého fondu ryzího germánství: Gotijského jazyka.

audio MP3 (474 kb)

celkový čas snímku: 01:07 min

Někde v minulosti se stala vážná chyba! Pokud se dějí, nejen tyto malinkaté podvůdky s dějinnými skutečnostmi, nelze od jevropánů očekávat nic dobrého. "Od zlého raději co nejdál", říkávali naši moudří předci.

Takže, aniž si nyní řekneme více, než by si nevlídní potomci raketýrů a jejich stejně nevlídní spojenci, ze země Temných stínů, žádali, prozkoumáme společně s panem G. Sidorovem možné alternativy. Mým problémem je, jako vždy, časování událostí. Ačkoliv tuším, že se právě pohybujeme v relativním čase Pěrunova syna Dažboga, jehož matkou je Lada. Je prý i matkou vrcholné všeslovanské duchovní inspirace Koledy (rusky Koljady). Lada je, dle prastaré české tradice, ženou Pěrunovou, v perzonifikaci Zarji (Záře, Sluneční Korony). Přikláním se, ovlivněn Velesovou knihou, k názoru, že Koleda, Koloděj (rusky Koljada) - byl synem první Dažbogovy ženy Maji Zlatogorky. Odvozeně Pěrunovým vnukem (tedy bez nároku na titul Pěrunic), jehož narození starověrečtí Slávové každoročně slavili 21/22 prosince, přesněji v den zimního slunovratu. Byla snad i Mája Nyjovna Zlatogorka Ladou?

Jakkoliv jiné zabíhavé verze hovoří o Ladě, jako o ženě nejvyššího Svaroga, či dokonce Roda, mám za to, že česká verze je pravdě nejblíže. Navíc se domnívám, že Pěrunikou (manželkou Pěruna) - Ladou, byla ve skutečnosti bájná Titánka Léta (lat. Latona), domovem v Severiji (Da Ariji, či Hyper_Boreji). Matka bájného slovanského knížete Jara (Jury, řecky Apolyona.). Ano... Je to velmi složitě upletené vyprávění, který se právě, alespoň z části pokouším rozplést.

Začínám nejdříve pátráním, která z výše i níže uvedených dam je pověstná "Hvězda všech českých Slávů - Hviezdoslava". Pěrunica se zlatou hvězdou na čele, která, po zkáze Severije, nalezla asyl v městě Iuno (Heliopolis) a egyptská mytologie ji zná, jako božskou sestru a manželku Usireva. Přesněji, co bohyní E_Set (Sídlo bohů; ze známého nejsevernějšího sídla bohů.). Jak napovídá titul Hviezdoslavy "pěrunica" (odvozeně princezna), je takto titulovaná bohyně, bez jakýchkoliv dalších pochyb, dcerou Pěruna, tedy sestrou Dažboga a tetou mudrce Koledy. Odvozeně Jarovou sestrou: A nemohu si opět pomoci: patronkou Svaté Rossie, Tarou. Něco mi tu však nesouhlasí, pátrám dál.

Nyní zpět k Ladě. Tímto slovem staří Čechové svoji srbomoravštinou označovali každou lepou dívku, či pannu, jejíž tvary byly v souladu s ideální vizí ženy. Krásné zevně i uvnitř. Pod tímto slovem Srbochorvaté mínili svoji ženu, či manželku. Lada je též krásné slovanské jméno, vyznávající krásu, soulad a lásku, plodnost, mateřství, ženskost i ladnost. Téže povahy, jako zlatý idol Krasiny s "věčným ohněm" na Levém Hradci, kterému obětovala mladička nevěsta a bohů milovnice Svantožizň / pozdější kněžna Ludmila, či na Vyšehradě, kde idol zlaté Krasiny, ozářen s věčným ohněm, stával již v dobách časnějších, než byly dny vzácné České kněžny Libuše. Když, co by kamenem dohodil, je bájný Sluneční vrch (Apolinář) i nedaleký velký a malý Bohdalec (Dažbogův vrch). Náhorní plošiny a setnuté vrchy, které jsou spojeny pradávnou legendou o matce Zemi, která, zde v malebném kraji spočinula, aby v pozemském ráji porodila budoucího vítěze, jehož opakovaný příchod v čase, bude jedinečnou porážkou temných sil.

Lada přirovnaná k Zarji / Sluneční Záři, stojí (v české verzi) po boku vymahatele Provi (univerzálních zákonů), co jeho žena i spanilá matka jeho synů Dažboga a Koledy. Slovní základ "lad" je základem slůvek ladná, soulad, ladit, vyladit, doladit, ale i pravého opaku v podobě "nesouladu".

"Lada" je i jméno rusé princezny se zlatou hvězdou na čele (Ze slavné české pohádky). Byla-li Jarova / Dažbogova rusá sestra Tara, ale i její matka Léta, stejně tak Maja Nijovna, nazývány Ladami, pak jednoduše kvůli tomu, že to byly i vnitřně krásné a na první pohled i lepé bohyně.

Slované své ženské božské ideály jmenovali různými přízvisky. Takže uctívaná Lada (též Leľa, Lidka, Krasina), byla i Lietavou (Létava).

Přičemž totéž slovo, avšak s jinými akcentem "Létavá" a "Létává" vyjadřuje dva různé stavy: "Létavá" hovoří o zcela konkrétní vlastnosti zkoumaného objektu, kdežto "Létává" je vlastně časově (příslovce neurčitosti času: někdy) podmíněné sloveso.

Lze-li věřit nositelům dávných legend, pak Lietavá Lada, zvláště v létě létává nad některými slovanskými oblastmi? Ze Severije (Hyper_Boreji), či sibiřské planiny Putorana? Ve své zlaté létající dvojkolce, tažené dvěma labutěmi a nádavkem i párem holubic (Dažbog a Džíva, které již známe z výživky nalezené v tombě Sv. Ludmily, někdejší české kněžny.).

Můj náhled, který dozajista s dalšími poznatky časem vyladím, vychází nejen z názvu svatyň Lady, ale i z legend popisujících, jak byly tyto svatyně uvnitř uspořádány, přestože na místech od sebe mimořádně vzdálených.

Sibiřská planina Putorana.

Je to prazvláštní drsná krajina v někdejší krajině Evenků. Jakkoliv pro mne jinak, než skrze Inet, zcela nedostupná (odkaz na příslušné stránky s fotkami na konci článku), stojí za shlédnutí.

Podle vyprávění G.Sidorova stál jeden z chrámu Veliké Lady při březích jezera Ladoga ještě v roce 989 n. l.. Uvnitř byl zlatý idol Lady s malým Lejlem (Dažbogem) v náručí. A tak, jako všude v bohatém světě starověreckých Venedů / Slovanů, juž spěchají násilnické pseudokřesťanské hordy, vylamovači zlatých pokladů a paliči, tentokráte vedení Putjatou, hnáni hlavní touhou krvavé christianizace.

Přišli zkrátka. "Žreci včas přestěhovali zlaté náčiní i idol Lady dál na východ. Prý až do oblasti Solvyčegodska", říká G. Sidorov. A již se ocitáme na sibiřské planině Putorana.

A nyní si dovolím poznámku: Protože právě v těchto místech byl J. V. Stalin ve vyhnanství, nemohu si nepovšimnout některých souvislostí, se kterými pracují ruští autoři. Aniž jsem dosáhl úrovně poznání vztekajících se Němců, které Stalin rázně, a přiznávám, že i v můj prospěch, řádně nakopal do riti. Či úrovně vztekajících se Zemských škůdců, tunelářů a přičinlivých vlastizrádců, kterým naopak vůbec nevadí masové vraždění V. I. Lenina, či řádění jemu přisluhujících lidových komisařů. Agentů s otevřenými účty u evropských banskterů.

Zkrátka hodnocení J. V. Stalina ponechávám na slovo vzatým odborníkům, tedy Rusům. Jsou-li tam ještě nějací. neboť i u nás... a nyní parafrázuji amerického autora knihy "Cesta na severozápad": Mnozí hrdinové a američtí vlastenci byli pohřbívani jako odpad, zatímco oslavovaným zbabělcům cinkalo po kapsách jen samé anglické zlato...

Z téhož důvodu, se kterým jsem prozatím zaklapl dílo pana G. Sidorova, jsem otevřel stránky jiného ruského autora: Menjaljeva. Ze kterých opět vyplývá, že Koba (Stalin), byl zasvěcen vlchevci, kdesi poblíž (Solvyčegodska), poblíž ukrytého chrámu Lady. Navíc, byl prý svědkem zajímavého jevu, při jedné z dávna pojmenované hoře: "Šajtan" (Drak). Viděl prý nad horou Šajtan (sibiřská planina Putorama) rozevírající se obří pravidelné paprsky, nemající jiného vysvětlení, než podivnost. Nebyla to severní záře, aniž vzhledem k pravidelnosti rozevírajících se paprsků - přirozený výron zemních plynů nasycených solí.

Za několik vteřin poté, se úpatí hory Šajtan, jak z rohu hojnosti (píše autor Menjljaev) osypalo solí.

S chrámy Lady, Lietavy (Létavy) se setkáme na Slovensku (Lietava), na Moravě dokonce snad ve dvojí, či trojí verzi, v Čechách jen v podobě zlatého idolu Krasiny ozářené věčným ohněm. Povětšinou na náhorní plošině, když "useknuté" vršky celé Psárské plošiny, nakonec i Strahova, připomínají useknuté vrchy sibiřské Putorany.

Zatímco slovenská legenda o Lietavě hovoří o zlatém idolu krásné nahé ženy s dlouhými zlatými vlasy, stojící ve zlaté dvojkolce, tažené dvěma labutěmi a párem holoubků, zdá se mi, jakoby moravské (brněnská a olomoucká) verze, svými popisy spíše kopírovaly legendu ryze slovenskou. Jakmile naleznu nezávislý pramen, jistě se i k této moravské záhadě velmi rád vrátím. Musíme si však uvědomit, že nás od starověrecké pravdy zlatých idolů dělí mnohdy více než 1 500 let a od časů Pěruna, Dažboga, Koledy, odvozeně "Lady", ve střízlivém odhadu: raději prozatím ani nepomyslet.

S nejvyšší určitostí se jeví legenda o Ladě na moravském Svatém Hostýně, která je srovnávána s matkou Země. Což si vzájemně neodporuje. Odvozeně je tím samým projektem, o kterém hovoří pradávna legenda, jejíž počátek je v nepaměti i zde zdávna usedlého lidu: O Vyšehradské skále a Slunečním vrchu (Apolinář) na pražských Vinohradech. Ale i o vrchu Bohdalci (Dažbogově, Bohdan, či Dajboh vrchu).

Poznámky pod čarou: Pro brněnské rodáky: chrám Lady prý stával v místech kostela sv. Petra. V Olomouci v místech sv. Blažeje. Je-li možná? Archeologové nic podobného nepopisují. A lidová slovesnost? Když i romantičtí badatelé zkoumají starověrecké dějiny skrze nepřijatelné, s příslušnou dobou naprosto nerezonujícími "postřehy", zástupně i slovními obraty, které jsou se starověrectvím Slovanů vzájemně v protikladné nerovině: jako led a oheň. Někdy se zřetelně přepísknutým nábojem, nevidícím si ani na špičku nosu (zdroj raději nejmenuji: Bratrovrah Boleslav ukrutný a lstivý poté, co převzal trůn, se zmocnil celé Moravy až po samou Kyjevskou Rus, aby na Slovensku pochytané nebožáky prodával na pražském trhu za otroky.).

Má odpověď: Boleslav I. skutečně kontroloval všechny obchodní stezky a jím pověřený příbuzný Slavník bohatl ze cla karavan jdoucích po tzv. Staré české stezce. Nikoli však z prodeje otroků. Kteří se však skutečně, v časech svatého Václava, tenkráte však ještě bez celních poplatků, neboť s požehnáním na stejném černém díle parazitujících římsko katolických nesvatých svatých otců německého jazyka, aby bohatli z lidského utrpení společně se svými obchodními partnery z obojích Otrokářských svazů.

Připomínám dotčenému autoru, že v té době zcela neřežitelná problématika cestujících velkoobchodníků s otroky (Otrokářů) není, ani nikdy nebyla problémem slovanským. A již vůbec nikoli českým. Jediní zajatci, pokud byli kdy vzati do zajetí, by mohli být ostří húnští válečníci, prchající od Lechu, aby si vylévali zlost na bezbranném obyvatelstvu v Čechách i Moravě. Byli však do jednoho zmasakrování elitními jezdci "krutého" knížete Boleslava. A při životě ponechán jen jeden, aby doma vyprávěl. Což zřejmě, jak vidno, učinil k obrazu svému.

Pokud je řeč o mocném rodu Slavníkovců sedících na Libici: Boleslavova sestra Střezislava byla matkou sv. Vojtěcha a Libice byla jejím svatebním darem. Dědictvím přemyslovského rodu po České kněžně Libuši. Takže v českém knížectví jej ani Vršovci nemohli nikdy vlastnit, aniž kdy spravovat. Prosím dotčeného autora, aby vzal na vědomí: Kníže Boleslav I. nemohl převzít trůn, protože na český knížecí stolec... zdůrazňuji "knížecí stolec" (v Pražsku a širém okolí), se kníže volil. U Slovanů neznali německé právo dědičného nástupnictví.

A navíc si musel celý rok počkat. Byl zvolen osypáním rok... říkám rok... po smrti knížete Václava, tedy až v roce 929 n. l. Rok 935 n. l. byl naopak rokem zřejmě násilné smrti Jindry Ptáčníka, která byla tutlána až do června roku 936 n. l. K témuž podivnému kroku zatutlávání se připojila i současná římsko katolická církev, která vnutila národu rok 935 n. l. co zcela nepravdivý rok zavraždění knížete Václava.

Proč?


doporučuji, zajímavé fotky Putorany ... https://putorana.wz.cz//



Celá tisková zpráva | Komentáře: 45 | Přidat komentář | Informační e-mail Vytisknout článek

  Info linka

Aktuality Národního proudu


  Knižní novinky






DMK
DMKEL

  Závislý výzkum agentury Step by step
Chcete zrušit změny času?

Ano (2093 hl.)
 
Ne (1364 hl.)
 
Možná (1382 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 4839

  Novinky
10.01.2018: Orlík

04.11.2017: Den mluvících kamenů

Nezapomenutelná kniha se širokým a hlubokým obsahem sdělení, ke které se budete stále vracet. Téměř 500 stran celobarevného tisku A5 na křídovém papíře.

Poštou na dobírku stojí 500 Kč + poštovné a balné a objednat si ji můžete zde.

Dojde asi do 3 dnů.

20.03.2008: Pamatujte tyto dny a pozorně naslouchejte
17.02.2008: Průběžně doplňovaná databáze jevů nad ČR

  Teorie relativity
Originální teorie relativity Zdeňka Patricka

Teorie relativity aneb, co Eistein posmrtně je?tě nevynalezne... Více


  Statistika

31.12. 2020 - 5 578 146
31.12.2020 4 271 480
31.12.202 1 153 197
31-12. 2020 - 153 469

Tento web byl vytvořen pomocí redakčního systému phpRS
Layout: Beach - verze 1.1.0