Komentáře
ke článku: Vážené dámy, vážení pánové... ze dne 10.10.2012, autor článku: Zdeněk Patrick
Přidat nový komentář
Komentář ze dne: 10.10.2012 16:02:11 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Tato metoda,
Mnohokrát již diskutovaná byla obecně vyhodnocena jako víceméně pitomost, zvláště pak u krajských voleb. Nebo jsou nějaké nové argumenty, novely volebního zákona či něco podobného?
Komentář ze dne: 10.10.2012 16:31:19 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Tato metoda,
paní Šono vysvětlete mi, v čem spočívá Vaše neobyčejná rychlost v hodnocení mé soukromé pitomosti. Týká se skutečně mého ryze soukromého protestu? Nebo Vám vadí spíše obsah článku. Prozraďte. A co si mám vlastně představit pod všeobecně svazáckým zaklínadlem " obecně vyhodnocena" Pokud se Vám to nepodaří, pak hasta la Vista, či tak nějak, jako maňana muchachos.
Nebo si skutečně myslíte, že bych do omrzení volil pokračování zločinných praktik?
.
Komentář ze dne: 10.10.2012 18:41:06 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Tato metoda,
To není nic osobního pane Patricku, prostě jsem jen tento text už četla v minulosti a tím "obecně vyhodnocena" míním konsensus občanstva na internetu, které ho již opakovaně diskutovalo (např. www.hoax.cz a jinde). Jinak také jsem právě uvažovala o této metodě, ale jak se dříve lidé obraceli k Bibli, když neznali odpovědi či k Marxovu Kapitálu a ještě lépe k šamanovi, tak naše ztracená generace halt užívá internet aneb Pochválen buď Ježíš Gůgl a ten se v touze po změně spíše přiklání k volbě co nejmenších stran, až už je v nich v podstatě kdokoliv. Já osobně živím léta vizi o úplném zrušení parlamentu a tedy přímém přijímání zákonů, jakož i obejití finančního systému řízeného bankami a ačkoliv se na metodikách a technologiích intenzivně pracuje a leckde už i vesele běží, spíše budou sami sobě vládnout až moje děti. A se svazáckou knížkou jsem okázale praštila o lavici v 89, jejich zaklínadly prakticky nedotčena, ono už svazáctví nebylo u husákových dětí ani trochu in. Tedy ho
Komentář ze dne: 10.10.2012 18:44:21 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Tato metoda,
Tedy hovořila jsem pouze k tomu červeně vyvedenému letáčku s vykřičníky, ostatní Vám ani trochu neberu, ačkoliv současný stav společnosti vidím jako zlepšující se v jehož zvolna rozžínajícím se světle špatnosti více zřetelnými se stávají.
Komentář ze dne: 10.10.2012 20:41:23 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Tato metoda,
Pro vaší informací, nebyl jsem nucen praštit tou, či podobnou knížkou, aniž si dělám vrásky z marx bible, či odkud čerpáte sílu. Nemám navíc náladu kazit náladu jiným ve snových vizích stále prosvětlenějších a ještě skvělejších a hlavně Vašich zlatých zítřků.
Stále mi však dlužíte rozumnou odpověď, v čem se vykřičníky natolik mýlí, že Vás nutí ke zcela zbytečnému dialogu. A povšimněte si prosím, že mne nezajímá tzv. občanský konsensus, nýbrž Váš osobní a určitě plnohodnotný názor.
děkuji
PS Pokud u Vás převládne názor, že slovo "pitomost" je dostatečně silným argumentem, netřeba jiné odpovědi.
Komentář ze dne: 10.10.2012 21:47:03 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Tato metoda,
To ze mně děláte komunistku z hlouposti nebo ze zlého úmysluž Snad jen netušíte, jak fungovala SSM v osmdesátých letech. A propos jste pokřtěn?
To už je teď jedno, protože pokud pro mne nemáte argument, který by podpořil smysluplnost výzvy k vhazování neplatných volebních lístků, tak jest marno. Já Vám nabízím informaci, že to smysl nemá a že jest jak soudím dostatečně vyargumentováno a možno dohledat na netu. Pokud si však chcete u urny jen duševně ulevit a je Vám jedno, že se tím nic nezmění, tak nechte ležet. Já musím hledat něco lepšího, protože nemíním svým dětem před oči stavět žádné temnoty, ve kterých se Vy tak rád mácháte. Nicméně chápu, že je to pro Vás méně práce.
Komentář ze dne: 13.10.2012 21:17:23 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Berossos (berossos@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Tato metoda,
Paní Šono, vy rozumíte bibli? Nevěřím! Praštit se svazáckou knížkou po listopadu 89, uf ta občanská statečnost. Takto vyjádřit nesouhlas s politikou komunistů v době kdy jste si byla jista, že se Vám nic nestane, vyžaduje velikou odvahu, přihlaste se ke třetímu odboji, určitě Vás uvítají.
Komentář ze dne: 13.10.2012 22:10:35 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Tato metoda,
To bylo tuším ještě v listopadu, bylo mi čtrnáct a udělala jsem to v náhlém popudu a bez rozmyslu, protože mně rozčílilo, když v televizi ve zprávách četli dopis ředitele naší školy, že se profesorský sbor i studenti distancují od aktivit studentů v Praze. Máte pravdu, že občanská odvaha to nebyla, spíše mladická horkokrevnost, dneska maje rodinu bych byla jistě opatrnější. Ale byla jsem ráda, že jsem to udělala, protože den po mně už to udělali téměř všichni studenti a místo vyučování jsme šli vyřvávat na náměstí s trikolorami i přesto, že nám hrozili vyhazovem ze školy. A představte si, že ty největší svazačky mně ještě poučovaly o tom, co znamená gesto viktoria. Jestli rozumím Bibli? Lecčemus v ní ne, hlavně povaze Jehovy ne, protože takto si dobrotivého Boha nepředstavuju ;)
Komentář ze dne: 11.10.2012 00:14:08 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Milan Zacha Kučera (jesen@jesen.cz)
Titulek: Odevzdáte peníze vítězům
sakriš vysvětlete už těm napiš nedoukům, že peníze jsou za mandáty - takže neplatný hlas znamená, že peníze z takového hlasu se rozpočítají v poměru podle stran, které prolezou . tudíž nejvíc peněz takový volební blb odevzdá vítězné straně
nemohli by se ti naši nenormální voliči vzpamatovat a postavit se k tomu jako chlapi - tudíž jít volit neparlamentní stranu? A ne vymýšlet takové krávoviny.... Na výběr je víc než dost
Komentář ze dne: 11.10.2012 00:49:27 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Odevzdáte peníze vítězům
Jsem volební blb, který volil neparlamentní stranu. Můj hlas si přerozdělily strany protivné. Jaký je v tom rozdíl?
Nicméně máte pravdu. Je to ještě horší.
I když nepůjdu k volbám, tak se zvolí titíž skrze "rodinu". I skrze ty, kteří vždy utíkají přes hory a doly, aby byli včas u neexistujícího obchodu, protože tam prý prodávají levnější trička.
Nicméně... ještě několik takových přívětivých slov a třeba ten červený obrázek vymáznu. Nelpím na něm.
Ptám se ostatních: Mám ten ošklivý červený obrázek smazat? Mám jej smazat?
Komentář ze dne: 11.10.2012 13:48:11 Reagovat
Autor: neregistrovaný - sophia (@)
Titulek: Proč?
Co by se změnilo, vidím Vás takového jaký jste. Já sama si moc nevím rady, napadá mne ale, že pro ty,kteří jdou do politiky s chutí něco měnit vlastně velmi zajímá můj hlas. Spravedlnost,nebo jak by se to dalo nazvat ve volbách moc nevidím ale hodit prázdnou obálku je v té bídě přeci jen luxus nicnedělání. I v tomto marasmu je asi dobré říct já chci tohle. Přesně konkrétně tuhle stranu i když věci dopadnou jak dopadnou. Prostě vyslat signál, že někdo jde podobnou cestou jako já. Tak tohle jsem zase já. Přesto vím, že je to věc okamžitého stavu mysli, nikdo neví jaké informace přinese čas budoucí a jak se budu rozhodovat příště. V zásadě oba chceme aby bylo líp, každý jdeme svou cestou a to je dobré.
Komentář ze dne: 11.10.2012 15:23:26 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Proč?
Děkuji pani Sophie
Pro ostatní zúčastněné jsem na konci článku sepsal shrnutí, proč ano, a proč ne.
Komentář ze dne: 11.10.2012 18:52:28 Reagovat
Autor: neregistrovaný - IT (@)
Titulek: Prodej Aljašky
Užitečná videa k našim volbám
ruský generál
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen &a mp;NR=1&v=JaW6R8Ey3b8
prodej Aljašky:
http://www.youtube.com/watch?v=t0G0yYhG3Mg& ;f eature=related
Silné průmyslové a finanční kruhy v USA chápaly Rusko jako silného konkurenta, jehož je nutné oslabit. "Prodejte nám Aljašku a my vám smažeme dluhy." Historie se opakuje.
Komentář ze dne: 12.10.2012 16:33:13 Reagovat
Autor: neregistrovaný - radek31yearsold (@)
Titulek: ROZUM VÁM NESMÍ UKRÁST ...
Zdravím Vás,
Politické články moc nemám rád .. trvalo mi léta, než jsem se přestal nervovat a parazity přehlížet. O to horší to je pokud máte širší rozhled a víte k jakému účelu je to celé vedené. Pro Vís to asi musí být zvláště palčivé. Ale přeci jen .. bylo v naší zemi někdy lépe ?? .. Nic se neměmí, pouze nástroje moci a vyhubení se mění. Stále stojíme proti hlavním, jen chytrost nás dokáže dostat do bezpečí a odtud znovu k vůli žít, prožít. Promiňte .. nedokáži přemýšlet solidárně, ale lidé v této zemi si nezaslouží nic lepšího .. však se rozhlídněte ?? Kolik z nich vůbec ví jaké poklady se ukrývají v této zemi ? ...
Omlouvám se .. ale již nějaký čas jsem rezignoval na "obecnou" normu slušnosti a práci pro "dobro všech", volby - ...co to je - ..to nejsou volby! .. zvolím si Vás .. jako mentora poznání .. zvolím si člověka, ketrého znám dle povahy pro zastupování v politice, .. ale né ty parazity .. ty ne.
Každému po své svobodné vo
Komentář ze dne: 13.10.2012 22:21:04 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: ROZUM VÁM NESMÍ UKRÁST ...
Jen Vy sám, sám sobě, jste svým svědomím, poradcem i učitelem. Jen vy a Váše probuzená mysl, totiž Váš Strážný duch, určí, čeho si Vaše duchovní hygiena skutečně žádá. Čeho Vám a Vašim nejbližším skutečně třeba.
Komentář ze dne: 12.10.2012 20:15:11 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hibern (pilgrimdou@seznam.cz)
Titulek: Od témy
Ospravedlňujem sa za odbočenie ale chcel by som upozorniš na článok "Proměny české lebky: jak jsme se změnili z kulohlavých pivařů na krátkolebé" na http://www.national-geographic.cz/
"K dosud nevysvětleným antropologickým otázkám týkajícím se tvaru české lebky tak patří to, proč ve 13. století došlo k náhlé a prudké proměně do té doby převážně dlouholebých Čechů v krátkolebé typy."
Celý článok tu
http://www.national-geographic.cz/detail/pro meny-ceske-lebky-jak-jsme-se-zmenili-z-kulohlavych -pivaru-na-kratkolebe-31574/
Komentář ze dne: 13.10.2012 22:07:16 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Od témy
Nejsem odborník na Eugeniku a germánskou lebkologii a to minum, co z tohoto oboru vím: jen tolik, že po marném hledání typického germána, musel i Hitler opustit tuto pro Němce marnou tézi. Nicméně logika věci dává proměnám tvaru lebku ve vztahu ke změněným podmínkám při porodu i životnímu vlivů na vývoj dítěte za pravdu. Nebude to však pivem. Spíše bych uvažoval i skutečný původ lebek té doby: nejen naši předci, ale i Husité zhusta hnojili pole neobyčejným množstvím křižáků celé Evropy, ale i jinými zahraničními zájemci o zkvalitnění místního půdního fondu. Zdá se, že jde o další zákrytné, leč marné hledání alespoň jednoho germánského kmene v Čechách. Již jsem psal: Podobnou záhadu v Čecháh řešilo svého času Rudé Právo: Objevila se u jisté poválečné generace dětí, které se v době dospívání vlasy, podobné dříve "hřebíkům" během velmi krátké doby až neuvěřitelně zvlnily. Nakonec kádry problém zametly s tím, že v Čechách byli kdysi černoši. Skutečnost byla prostější.
Komentář ze dne: 12.10.2012 20:18:16 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hibern (pilgrimdou@seznam.cz)
Titulek: Voliš či nevoliš, to je otázka.
Otázka vhodenia neplatného hlasovacieho lístku do volebnej urny rezonovala v čase volieb aj na Slovensku a reakcie medzi ľudom boli takisto protichodné.
Osobne som sa tomu z dôvodu mojej dlhodobej neprítomnosti vo vlasti bližšie nevenoval ale stále zastávam názor, že v rámci jestvujúceho systému sú naše možnosti na jeho zmenu prakticky nulové.
Priechodnú a jedinú cesta vidím v ignorácii a nepodporovaní zmrdov a ich kráľovstva krivých zrkadiel na úrovni každého jednotlivca. Všetko to, čo ich živí a podporuje, je nutné osobnou disciplínou vo vlastnom živote eliminovať, a to nie len voľby. Je nutné bojkotovať čo sa len dá, "vodu nie len kázať ale aj piš" (doslova) a svoje názory šíriť vo svojom okolí. (Ja napr. kupujem len nutné potraviny k prežitiu, ošatenie len keď sa obnosí, auto nemám, TV, noviny nekupujem atď. plus nejaká tá duchovná činnosť vedúca k pokoju a nenásiliu...)
Nie je potrebné prebudiť väčšinu ako sa zvykne myslieť, ide len o nami ne
Komentář ze dne: 12.10.2012 20:20:24 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hibern (pilgrimdou@seznam.cz)
Titulek: dokončenie
...ide len o nami nepoznané kritické množstvo ľudí. Mám za to, že aj v minulosti keď dochádzalo ku zmenám, tak na začiatku nikdy nepovstala celá spoločnosť, tá sa len neskôr a postupne pridala. Či už v prípade zinscenovaných alebo spontánnych vzbúr.
Napriek všetkým tým svinstvám, ktoré títo duševne chorí ľudia-samovládcovia robia, treba zachovať vnútorný kľud, pokoj a rozvahu. Lebo to je to, o čo im ide, aby sme boli "rozhádzaní".
Komentář ze dne: 13.10.2012 10:13:42 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Jak už jsem psala
"můj neplatný hlas, se stává platným v okamžiku dělení lupu." NE, nestává, takto volební zákon postavený není. Neplatný hlas u krajských voleb má smysl pouze jako vyjádření protestu, byť trochu zřetelnějšího, než nejít k volbám vůbec, což může být považováno za pouhou ignoranci či lenost. Kroužkování byl dobrý nápad, ale taky to není dostatečně efektivní. Hromadné volení stran do 1,5% hlasů by bylo pro lupiče citelnou ztrátou, jenže na tom by pro lidi bylo velmi obtížné, ne-li nemožné se domluvit. Chce to vymyslet něco lepšího, fňukání je na nic.
Komentář ze dne: 13.10.2012 11:26:37 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Jak už jsem psala
Sobě i nám nebezpeční exoti, jásající na Nobelovou cenou míru danou válečným zločincům, kreténi bez vlastního názoru spoléhající se na "občanský konsensus", snažící se vyvolat dojem objektivní nutností, že musíme jednat, tak jak oni falešně pískají, protože neumí jinak, jsou pro mne něčím, z čeho bych se měl podělat?
Běžte se vycpat paní Šono. S Vámi nic vymýšlet nehodlám.
Zkrátka kouřím je fajfce na všech frontách.
Komentář ze dne: 13.10.2012 17:09:49 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Jak už jsem psala
Vy tak můžete kázat o vlastenectví nabubřelý solitére. Omlouvá Vás jedině, že jste chlap.
Komentář ze dne: 13.10.2012 18:29:59 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Re: Re: Jak už jsem psala
Konečně vlastní názor :=))
Komentář ze dne: 13.10.2012 19:07:12 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Jak už jsem psala
Vlastni nazor ma kazdy blbec. A to je hlavni pricina nasi tragedie, ze si za nim taky stoji.
Komentář ze dne: 13.10.2012 20:11:08 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zdeněk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Jak už jsem psala
Madam,
buďte tak laskavá a nechte toho ubohého štěkání.
Komentář ze dne: 13.10.2012 22:12:25 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak už jsem psala
Buďte tak laskav pane a běžte si umravňovat svoji vlastní ženu, jestli nějakou máte.
Komentář ze dne: 14.10.2012 10:36:05 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zdeněk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak už jsem psala
Milá paní,
kritika kterou vnášíte do této diskuse je agresivní, podpásová a egoistická. Mimoto má téměř nulovou sdělovací hodnotu. Váš sloh je vhodný spíše do novin jako je Blesk a podobné.
Předmětem této diskuse jsou volby. Jejich výsledek jasně ukázal, že není čas na jalové hádky. Zároveň také přesvědčivě ukázal, že kritika společenského systému
kterou předkládá pan Patrick, je oprávněná. Já mu za jeho úsilí děkuji a jsem přesvědčen, že nejsem sám.
Tímto končím dialog s vámi. Na další vaše výlevy nebudu reagovat.
Komentář ze dne: 14.10.2012 13:02:34 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Šona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak už jsem psala
Reakci jste si měl odpustit hned, milý pane, mně nezajímala a nezajímá pořád.
Komentář ze dne: 13.10.2012 11:13:01 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Berossos (berossos@seznam.cz)
Titulek: Dotaz
Dobrý den a hodně zdraví
Vážený pane Patrick, děkuji Vám, za Vaši osvětovou práci, kterou jste vykonal a konáte, přes onemocnění zraku, které jste překonal. Jak to vím? Sdělil jste mi to kolem r. 2009, kdy jsme si vyměnili několik mailů. Poté jsem se odmlčel, abych Vás nezatěžoval vzhledem k Vašemu zraku a následně ztratil kontakt zkolabováním počítače. S radostí jsem zjistil, že na vašich stránkách opět komunikujete a odpovídáte na dotazy.
Také k Vám mám otázky a byl bych vděčný, za vaši odpověď. Pokud se Vám nepozdává odpověď na web, přidávám také svůj E- mail berossos@seznam.cz a také adresu svého blogu kde píšu v poslední době převážně o politice a ekonomice, ale dovolím si upozornit na články "Smrt" "Kam odchází duše" "Biblické zmatení jazyků" "Lucifer" na které bych rád Váš názor.
Déle by mě zajímalo, zda máte nějaké povědomí (a jaké) o nevydané knize ztracený rukopis) z trilogie zemřelého p. Součka.
Závěrem mám dot
Komentář ze dne: 13.10.2012 11:17:10 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Berossos (berossos@seznam.cz)
Titulek: dotaz
Dobrý den a hodně zdraví
Vážený pane Patrick, děkuji Vám, za Vaši osvětovou práci, kterou jste vykonal a konáte, přes onemocnění zraku, které jste překonal. Jak to vím? Sdělil jste mi to kolem r. 2009, kdy jsme si vyměnili několik mailů. Poté jsem se odmlčel, abych Vás nezatěžoval vzhledem k Vašemu zraku a následně ztratil kontakt zkolabováním počítače. S radostí jsem zjistil, že na vašich stránkách opět komunikujete a odpovídáte na dotazy.
Také k Vám mám otázky a byl bych vděčný, za vaši odpověď. Pokud se Vám nepozdává odpověď na web, přidávám také svůj E- mail berossos@seznam.cz a také adresu svého blogu kde píšu v poslední době převážně o politice a ekonomice, ale dovolím si upozornit na články "Smrt" "Kam odchází duše" "Biblické zmatení jazyků" "Lucifer" na které bych rád Váš názor.
Déle by mě zajímalo, zda máte nějaké povědomí (a jaké) o nevydané knize ztracený rukopis) z trilogie zemřelého p. Součka.
Závěrem mám dotaz - p. Wojnar Vás v jedné knize
Komentář ze dne: 13.10.2012 11:24:03 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Berossos (berossos@seznam.cz)
Titulek: závěrem
Závěrem mám dotaz - p. Wojnar Vás v jedné knize vyzval: "Ty víš víc, tak to řekni-" - jednalo se o Nibiru a mimozemské návštěvníky.
S přáním pevného zdraví http://berossos.blog.cz
Vladimír Berossos
Komentář ze dne: 13.10.2012 12:13:17 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: závěrem
Pokud pan Souček měl další nosné myšleny, jakože určitě ano, pak se kolem jeho díla mohla, v čase kritickém, vytvořit umělá skrumáž, v níž sehrál dominantní roli, nikoli jen nakladatel, ale zejména ta část zavedeného systému, která žárlivě střežila každé jeho slovo, každý jeho krok. Každý koutek jeho bytu. Dnes každé CD se kterým si pak jejich děti pohazuji v nedalekém lese. Aby se i autor posmrtně potěšil, že jeho dílo nepřišlo na zmar. Určitě si udělám čas na Vaše články o kterých hovoříte, aniž slibuji že se vyslovím k tématu, pokud budete pravdě na blízku.
Vy, jako objektivně bádající a pravdy milovný tvor, si musíte vždy klást zásadní otázku: Ačkoliv jsem napsal mnohé, řekl mnohé s pravdou nadevším, kdybych řekl i to, co si zatím nepošeptám ani do vlastního ucha, zdalipak by, v nastupujícím nelidském global fašizmu přežila má rodina, jsoucí kvůli mně v průšvihu a již dnes na černé listině?
ZP
Komentář ze dne: 17.10.2012 10:43:26 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Letadlo (@)
Titulek: Re: Re: závěrem
Nikdo neřekl, že to musíte řikat nahlas zrovna vy.
Přidat nový komentář
Zobrazit článek Vážené dámy, vážení pánové...
|