Komentáře
ke článku: Jak supi na mršinu? ze dne 21.07.2012, autor článku: Zdeněk Patrick
Přidat nový komentář
Komentář ze dne: 21.07.2012 18:25:23 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vláďa (@)
Titulek: Úsměvy blbců vítány :-).
Takhle to nefunguje pane Zdeňku, neboť se to "takto" nemůže odehrát. Spadáme do zájmové sféry našich Tvůrců, kteří nejsou pro nás mimozemci v pravém slova smyslu. Jsou aspektem lidské rasy "pro nás současníky" z naší velmi vzdálené budoucnosti. Vím, že to mnohým není jasné, ale s tím nepomohu. Přes prostor tj. to co vidíte všude okolo sebe, který ovládají, neprojde v podstatě nic bez jejich vědomí. Objeví-li se zde cokoliv odkudkoliv, je to z jejich strany okamžitě řešeno. Řešeno je a bude i to, co zde zcela po právu kritizujete, ale jiným způsobem, než-li by se to chtělo jevit. Věřte tomu, že nic neujde respektive neunikne důsledku, který dopomůže stvořit vytvořit apod. Jen je to pro dejme tomu současně žijícího ne vždy dostatečně viditelné. I to má své důvody, viz. narušení kauzality a velmi nesnadno řešitelné zpětné události, které se prostě musí odehrát, což je pochopitelně tragedie, která se nikoliv paradoxně také řeší.
Komentář ze dne: 21.07.2012 18:54:37 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Úsměvy blbců vítány :-).
Zřejmě píši nesrozumitelně. Nepíši, jak by, co probíhalo. To již máme dávno za sebou. Spíše o grotesce kolem k zahuštění zvláště nejedlého guláše. A nastíněné problémy? Zůstávají a bobtnají pane Vláďo... bobtnají téměř lavinovitě.
Tentokráte jsem si pro jistotu přečetl Vaše myšlenkové postupy, jestli se nemýlím. Je mi nepříjemně říci Vám, že vzájemně stojíme na zcela neslučitelných názorových rovinách. Je mi cizí a nepřijatelné jakékoliv zasahování odkudkoliv, marně se tvářících že z budoucnosti, jestliže logickými postupy oba dojdeme ke stejnému výsledku: "Žádna blízká budoucnost lidské rasy, tak jak známe pozadí zlých myšlenek a ohavných činů, již teď neexistuje. A jen snílek, či fašista by se domníval, že eliminací jedinců, i celých rodů a národů, něco dobrého vznikne.
Víte, milý pane Vláďo, co budete na Zemi dělat, až my mírní, ač věčně tiše naštvaní, sbalíme krovky?
Komentář ze dne: 22.07.2012 08:55:14 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vláďa (@)
Titulek: Re: Re: Úsměvy blbců vítány :-).
Nechte i Vy pane Zdeňku brouka žít. Nemyslím toho naštvaného v hlavě, ale toho Brouka pytlíka, kterému se vždy nepodaří to, co popisuje. Mějte hezčí neděli, než-li jste si naplánoval a piště dále.
Komentář ze dne: 22.07.2012 11:37:06 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Re: Re: Úsměvy blbců vítány :-).
Dobrý den pane Vláďo, máte-li broukem v hlavě na mysli mého mozkožrouta, pak ten momentálně živoří. Velmi se nudí. Možná žalem, možná z příbližného nedostatku i zdechne. Zdá se, že má přirozenost, dopady zmírňující popichující nadsázka (pravý opak moderace - viz mediální prostituce, či-li moderárátor - zpomalovač s přiřazenou filtrací nepřizpůsobivých slůvek, programově zmírňující politické dopady nepřizpůsobivé pravdy. Se schopností měnit ji okamžitě v Lež.),... tedy tu popichující nadsázku nezřídka s velkou radostí (určitě i s úsměvem blbce) používám. Povšiml jsem si, že nadsázky, které používám já, tak jako ostatně neobratná přirovnání (metafory), nejsou ve vašich kruzích v přibližné oblibě. Ač, ani já, aniž vůbec nikdo jiný, s tím nic neuděláme. Já nepotřebují a ti druzí mne kdykoliv mohou vypnout. Což je jistě uklidňující poznatek v naší malé při.
Takže pane Vláďo pište a hádejte se se mnou.
Komentář ze dne: 22.07.2012 20:37:13 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vláďa (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Úsměvy blbců vítány :-).
Dobře jste to vystihl, v mých kruzích se zbytečné zoufalství nepěstuje, nervy ano. Taky je mívám napnuté až k prasknutí. Stran historie ortodromy na níž leží zmíněné lokality v Dánsku pro Vás mám příspěvek v podobě návodu k modelu, kdy jednotlivé tzv. vikingské hrady představují, tak jak jdou po sobě ze severu Polní částice. V Aggersborgu je to foton ve Fyrkatu bosony W+ W - na Eskeholm Z0 a Traelborg je sloužícím všem viz. Higsův boson, celé to můžete shrnout do schema Standardního modelu s tím, že je nutné si všímat dalších stejných lokalit a přemýšlet o jejich významu i jinak, než-li tomu bylo dosud. Neboť je to především zanechaný záznam, který svoji interaktivitou dává vícero možností, než-li objevit proton-protonový cyklus ve Slunci. Je to totiž reálný návod cesty k nim a ten kdo ho rozluští, má velkou šanci být prvním, kdo se odtud dostane jinak, než-li jakoukoliv dosud známou cestou. Je to fakticky reálné pane Zdeňku. Jde to.
Komentář ze dne: 22.07.2012 20:37:16 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vláďa (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Úsměvy blbců vítány :-).
Dobře jste to vystihl, v mých kruzích se zbytečné zoufalství nepěstuje, nervy ano. Taky je mívám napnuté až k prasknutí. Stran historie ortodromy na níž leží zmíněné lokality v Dánsku pro Vás mám příspěvek v podobě návodu k modelu, kdy jednotlivé tzv. vikingské hrady představují, tak jak jdou po sobě ze severu Polní částice. V Aggersborgu je to foton ve Fyrkatu bosony W+ W - na Eskeholm Z0 a Traelborg je sloušícím všem viz. Higsův boson, celé to můžete shrnout do schema Standardního modelu s tím, že je nutné si všímat dalších stejných lokalit a přemýšlet o jejich významu i jinak, než-li tomu bylo dosud. Neboť je to především zanechaný záznam, který svoji interaktivitou dává vícero možností, než-li objevit proton-protonový cyklus ve Slunci. Je to totiž reálný návod cesty k nim a ten kdo ho rozluští, má velkou šanci být prvním, kdo se odtud dostane jinak, než-li jakoukoliv dosud známou cestou. Je to fakticky reálné pane Zdeňku. Jde to.
Komentář ze dne: 22.07.2012 22:28:12 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Úsměvy blbců vítány :-).
O "božské částici" mám jen útržkovité info a navíc nikoli v souvislosti s vortexovým podložím. To, co popisujete připomíná spíše pokus o tři fázový zdroj přirozené energie, když proměnná polarizace jednotlivých částí slunečního koutouče, může být druhým proměnným pólem a třetím snad silné mračno volných elektronů údajně stále nebezpečně sílící (i díky emitaci z Jupitera) navíc bičované gama částicemi Což více a více destabilizuje a vybuzuje zmatek ve sluneční polarizaci, Což možná působí jako zpětná kladná vazba. Tehdy ani Vaše varianta by nebyla marná (Cesty, či odběr z určitých nestabilních bodů vybuzených v proměnném mag. poli. Sen o Higsově bosonu: Blahoslavení chudí s duchem, neboť jejich je království nebeské. Jen žádné zbytečné zoufalství: písmeno "s" tam skutečně chybělo.
Komentář ze dne: 24.07.2012 09:54:07 Reagovat
Autor: neregistrovaný - sophia (@)
Titulek: proč mám pocit,
že je to obráceně,pane Vláďo?Pokud by se jednalo o nechtěnost působení budoucích?Jsou-li na takové úrovni,že mohou procházet časem,pak není problém jednorázově zasáhnout a i za cenz kauzality změnit budoucí.Za cenu vlastních z.... ? Tohle vše co jste napsal je pro mne jenom rozkošatěle vykonstruovaná teorie pro strašení.Proč by měl vlastně člověk nastupovat na jakési cesty ke zdroji podle této definice, kdy je to tak nesmyslné pro člověka této doby.Pro mne to je šílená manipulace budoucích,kteří se snaží to dotáhnout k obrazu svému ale nikolivěk lidí obyčejných,lidí jako takových.Nevíte,jak probíhala budoucnost a přesto přesně víte jak to oni myslí?Připadala bych si fakt jako pokusný tvor.Tak tohle neberu.Pokud jsou skryté symboly ve stavbách toho smyslu jaký jim dáváte,pak jsou to informace ne pro člověka (alespoň této doby) spíš pro někoho jiného.
Komentář ze dne: 24.07.2012 22:57:23 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vláďa (@)
Titulek: Re: proč mám pocit,
Já Vás zdravím Sophie. K vyluštění hádanky podám stručný návod. Je stav v budoucnosti, který "již nějak dopadl", k jeho naplnění vede - vedou linie kauzality, které jsou propleteny událostmi. Ty události všeobecně se od jisté doby postupně s přidávající se intenzitou opravují tak, aby "doživších se" výchozího stavu, bylo co nejvíce s co nejmenšími následky rozumějte vzpomínkami na neblahé vjemy zážitky , které je za života potkávají z důvodu pozdější schopnosti odpuštění si. život si totiž opravuje, pakliže již o tom vědí viz. oslovení, de facto každý sám sobě. Nechává si to, co si mohl ponechat, nebo co bylo naprosto nezbytné, aby bylo docíleno zejména kýžené změny v jeho dosavadním životě. Realita se dá upravit avšak jen po dohodě se Systémem, který měl být a je pojistkou proti narušení kauzality. Proto s ním má kde kdo docela mohutné problémy, pakliže nepřistoupí na jeho snahu o odklon k sebedestrukci. Respektive nevůli žít v té budoucnosti
Komentář ze dne: 24.07.2012 22:39:49 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Zdravím pane Vláďo
http://czech.ruvr.ru/2012_07_24/82737024/
Aniž se ptám, co nepřekonatelné hvězdné dálavy? Neboť i toto (viz odkaz) je prachobyčejný podraz...
Komentář ze dne: 24.07.2012 23:08:23 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vláďa (@)
Titulek: Re: Zdravím pane Vláďo
Připravte se na změnu reality ... a očekávejte ne.očekávané, vždyť přeci víte, že jsem to psal. Neplašte se, bude to nebezpečné z jiného důvodu, neš-li jsou lidé přesvědčeni. Více nemohu respektive nesmím napsat. Asi Vám netřeba vykládat, kdo to může být vzhledem k jasným odkazům na dataci. Přečtě si co nasali ti "indiáni", kdo že nechvalně proslulý se to má vrátit? Neumíte-li se bránit, prostředkům, jenž mohou mít k dispozici, musíte se spolehnout na ty, jenž to umí spory řešit.
Komentář ze dne: 25.07.2012 00:35:41 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Klídek pane Vláďo... Modrý zátřpyt
Ti, o kterých hovoříte drancují planetu již několik pár tisíciletí. Pokud je v minulém článku pan Hawkins marně zval na obložené chlebíčky, aby byl dán důkaz neexistující existence, tak jeho další veletoč s vyzrazením dávno vyzrazených utajovaných skutečností, je již jen v režii nastrčené mediální prostituce. A tak setrvám na otázce: A nepřekonatelné hvězdné vzdálenosti, kterými mne duchapřítomně umlátili chytráci z KPUFO, již neplatí? Jinými slovy: Může to být cokoli... I příprava na další technologicky a SW zabezpečený lžiprojekt... Snad si však nemyslí, že to bude tak snadné. Již teď a bez odezvy(?) nebezpečně ohrožují čirý vesmír. Nikoli tedy jen okolí naší Sluneční soustavy. A chtěli by nás navíc vést do průšvihu pod oblíbenou cizí vlajkou a navíc v obráceném gardu? Jakékoliv násilí je holým nesmyslem. Zde máte pravdu pane Vláďo. Nicméně mnohosti světů i různého života v kosmu nemusím složitě propočítávat. Je... Ale i takový, jehož projevy můžeme v záblescích okamžiků pozorovat.
Komentář ze dne: 25.07.2012 07:37:26 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vláďa (@)
Titulek: Re: Klídek pane Vláďo... Modrý zátřpyt
Dobré ráno pane Zdeňku, namísto lamentování se soustřeďte na změny, které vedou tam, kde se nejen Vám už dozajista líbit bude. A znovu pokud bych nějak opět nepopudil, tak tu Terra Novu si pusťte celou od začátku ano všech třináct dílů "se čtrnáctým" a zapřemýšlejte, pakliže to shlédnete, proč byl "tak slibný projekt" utnut ještě dříve, než-li
Komentář ze dne: 25.07.2012 02:13:16 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: dokončení
pozorovat i kolem sebe. Jen nelhat a nevymýšlet si.
A hlavně... pane Vláďo - já si určuji, nikoli stále jednostejný politruk, co je pro mne dobré a příjemné. A pocity libosti, či nelibosti nechte zcela na mé vůli, tak jako necháváme na vůli ostatních, zda se bez vůle, v souladu s přáními mrzkých politruků, bezmocně mrskat ve vypouštěném českém rybníčku. Děkuji ZP
PS
Přečtěte si prosím, od začátku do konce, co jsem kdy napsal, k pochopení toho, co ve velmi nedostatečné zkratce říkám. Aniž uhnu o jediný milimetr.
A Vámi nabízené Zlaté zítřky si strčím za klobouk :=))
Komentář ze dne: 30.07.2012 18:52:26 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ahmed (Akkojan@)
Titulek: V souvislosti s uvedeným
velmi dobré k přečtení.
http://www.cez-okno.net/clanok/duchovno/nejen-k- wingmakers
Komentář ze dne: 30.07.2012 20:23:51 Reagovat
Autor: neregistrovaný - ZP (@)
Titulek: Re: V souvislosti s uvedeným
Zdravím a děkuji za odkaz: Dvě zásadní témata. Wingmakers a moudrý pan Zelenka s vytříbeným stylem a nadhledem. Wingmakers, co neživotný výmysl přilepený k reálnému archeologickému nálezu, jenž je sestřelitelný i se zavřenýma očima, na kterém pan Zelenka elegantně připomněl, čeho si třeba povšimnout, abychom nezabloudili ve lstivém bludišti snílků. Pokud nemáme vlastní "čuchometr". Nebo vytrvalost lovce - buldoka, typu pana Schwanzenberka, který dělá, že spí... Prý nespí... jen cvičí na posedu své lovecké čivy, jakkoliv pro nás draze, nikoli na Orlíku, ale přímo v parlamentní Praze. Někdy, říkám někdy... je potřeba a bez ostýchání, čas od času, nazvat věci pravými jmény. Jemní a kultivovaní lidé, tak nečiní. Já vím.
Hudba - ano, souhlasím - velmi účinný pátý element našeho ducha. Osvobozující, zázračný, divotvorný všelék, neboť vytvářející příjemné endorfíny, v potřebný čas. Božským darem, u kterého je plýtvání, nikoli jen povoleno, ale přímo vítáno. Myslím si.
Komentář ze dne: 31.07.2012 12:05:13 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ahmed (Akkojan@)
Titulek: Re: Re: V souvislosti s uvedeným
Dobrý den pane Zdeňku,
odkazem na výborný článek pana Zelenky jsem chtěl připomenout, v jakém alternativním bludišti se člověk, odhlédna od oficiální lživé strachopumpy, hledá a nenalézá. Pravda jest dnes smíšena s hnusem, jako v pohádce Popelce.
Jistým vodítkem pro poznání, odkud vítr vane, je překotná naléhavost a "péče" o nás od oněch "zachránců, Spasitelů, proroků..." atd, kteří říkají, že jedině skrze ně (tak se vytváří energetický potenciál pro existenci egregora) a že: Už už už...(vybuzení napětí v ovečkách pro vydatnější energetické podojení) a sedíce na káře, kterou vlečeme do úmoru, nám na dostatečně dlouhém klacku před nosem mávají uzenkou pravdy. Dnes jistě syntetickou, přesto zasmrádlou. Požádáte-li však tyto sedící dobrodince o kousek z této návnady, pak - všimněte si - dostanete odpověď typu, že doba ještě nedozrála:-) (tuším, že takto zraje již mnoho, mnoho tisíciletí - dozraje-li kdy...?:-) ... A perspektiva? Pro člověka, neuhnuvšího
Komentář ze dne: 31.07.2012 12:07:12 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ahmed (Akkojan@)
Titulek: dokončení
? žádná. Snad jen úvaha, že sem, do tohoto marasmu, se jako neupotřebitelná ovce nebude muset znovu narodit.
Komentář ze dne: 01.08.2012 00:37:26 Reagovat
Autor: neregistrovaný - dmk (@)
Titulek: Re: dokončení
Máte-li na mysli spolucestujícího náhodně posazeného do vozu šíleného řidiče, o němž víte, že příští ostrou zatáčku vybere přímo do stromu označeného " pozor, zde je strom v ostré zatáčce" Aniž mohu vyskočit, či jen píď uhnout? Vím, že neuhnu ani o píď, aniž jsem schopen ostatní, stejně náhodné spolucestující přesvědčit, že v ostré zatáčce končíme, alespoň pro tento okamžik. Ale ani potom nemáme šanci navrátit se zpět k opravné jízdě. Tedy říkat spolucestujícím, že řidič je šílený a strom tvrdý, o několik desetiletí dříve? To je ovšem neprozřetelný hazard. Neboť jak sdělit nesdělitelné náhodným spolujezdcům i šílenému řidiči: Stejně šíleným logem? Ani o pověstný milimetr? Pojmenovat vše pravým jménem a říci: Milí zlatí, pamatujete se na dobu před zrozením a přesto sedáte k šílenému řidiči. Kdo je pak šílenější v očích zaměstnavatelů šíleného řidiče?
Přidat nový komentář
Zobrazit článek Jak supi na mršinu?
|