|
Zbraně ?ebetu 2. částVydno dne 24. 12. 2007 (2171 peten) 130 ...se nebe chvělo a postavení hvězd bylo jiné: a nevrátily se (ji? nikdy) na svá místa, kvůli nerovnováze nebes a země, je? byla ze základu uvolněna prameny vyschly a vysoké vody opadly, a potomstvo v?eho ?ivého se zmen?ilo a nevrátilo se na svá místa. Bůh války Erra I. tabulka
Zbraně ?ebetu 2.část Š Zdeněk Patrick - 1999/2007 Praha Š Pán chaldejských čarodějů Stresující vzpomínka na velkou katastrofu, při ní? byla kdysi před tisící lety zničena planeta Tiámat a Ki se stala Zemí, aby pak společně s Kinguem (Jen? se stal Měsícem. Kosmickým objektem bez práva na tabulky osudů.) opustila svoji někdej?í dráhu kolem ?ama?e (viz epos Enúma Eli?). Tím, ?e Marduk opět opou?tí svůj trůn v Babylonu mů?e způsobit, ?e: 170 ...Vody vystoupí a zničí Zemi Zářící den se v temnotu obrátí, Ji?ní bouře se zvedne a zakryje hvězdy nebe, Zlý vítr bude vát a zatemní ?ivoucím bytostem pohled, Démoni vystoupí a uchvátí v?e ?ivé, Anunnakové vystoupí a rozdrtí v?echno ?ivé. Bůh války Erra I. tabulka Av?ak vládce bohů nedbá výčtu mo?ných katastrof, je? jsou mu v souhrnu předlo?eny a skutečně opou?tí své obtí?ně přístupné sídlo E_sag_ill. V tém? okam?iku, kdy se Marduk uchyluje do příbytku svých podřízených Anu_na_ki, do Mardukovy svatyně "Zvedající se kupole". vstupuje profesionální válečník bůh Erra. Okam?itě srazí její ochranou záři, aby vzápětí i zářící den proměnil v naprostou temnotu. V danou chvíli, krátce po převzetí ve?keré moci, odchází pak Erra do své svatyně E_meslamu, aby se poradil s I?umem o svém zamý?leném díle. S cílem vyhotovit sumu postupů a variant, jak situaci vyře?it, bez toho aby zničil celou zemi (Mezopotamii Meziříčí). Nebo? vypočítávané důsledky neuvá?ených činů mohou opětně, tak jako v minulosti, naru?it dokonce i kosmický řád. Nicméně nejzuřivěj?í mezi bohy, nejchrabřej?í mezi Igigy, nejsilněj?í mezi Anunnaky, archanděl války Erra prostě nedbá. Po poradě s I?umou, jen? urychleně vydal výčet bojových variant, je ji? pevně rozhodnut plně se zmocnit Mardukem uvolněného trůnu a následně v boji o ve?kerou moc nad planetou, vystoupit i proti neschopným starým bohům. S cílem likvidovat v?echna centra jejich moci. Co? znamená zničení ¨mnoha městských států v celé Mezopotámii, ale i spojenecká, či vazalská města ve vzdáleném přímoří. I s jejich domorodým obyvatelstvem a zbytky nepodařených mí?enců a ostatních výplodů genetických pokusů. Zvlá?tě v obtí?ně kontrolovatelné Sodomě a Gomoře. Kdy? ani Babylon a město Sippar neujde svému osudu. Beze stopy musí zmizet zejména mutanti a pokusní tvorové slou?ící mnohdy ji? jen k pobavení bohů, ne? k solidnímu vědeckému bádání. "Uvolni cestu, nech? ji? (konečně) vyjdu", ?ádá I?um, rádce i nositel zuřivých zbraní, měnící se v proslaveného kata, nebo? doba určená k útoku právě nyní ji? uplynula. Je ji? na čase srazit Slunce a Měsíc zahalit nocí. I zlo pak vstoupí do příbytku bohů skrze černé dílo I?uma, ač jinak tam přístupu nemá.
Zemi zničím a v mohyly ji změním Města smetu a v pustiny proměním, Hory rozbiji a jejich dobytčata srazím, Rozbouřím moře a zničím jejich výtě?ek Srazím lid a neponechám ani jejich símě. Bůh války Erra A??urská verze C ?ance minulých pánů planety, kteří vládli ve znamení záře Zlatého telete v proměnách v Nebeského býka, jeho? sláva v?ak nyní stále více a více na noční obloze pohasíná, jsou ?alostně minimální. Jakkoliv (Ea) Enki v Eridu váha a stále je?tě zva?uje své reálné ?ance. Nic v?ak ji? není jako dřív. Podobně svatá Innana ve svém chrámu v Uruku přepočítává svá aktiva. Rovně? chaldejský Ur, kde sídlí Nanchar v Su_en E ki? nu gal, nevyvázne v případě útoku. Ani Sippur, ani Nippur nebude u?etřeno následků případného pou?ití sedmera divokých zbraní Sebetu v dalekém přímoří. Bude nutné varovat oddané vazaly v chaldejském Uru, ale i v pětiměstí údolí Siddim. Ohro?eno bude mnoho oblastí včetně Svatého města Bagar, kde sídlí bohyně Baba. Bo?í válečník Erra v?ak, ač ji? rozhodnut, stále vyčkává, pozoruje a nedává "slavnému katu I?umovi" svolení vypustit, či vynést smrtící zbraně. I nadále zva?uje I?umem nejen navrhovanou taktiku boje, ale i v?echny dal?í schůdné varianty útoku. Pozorně naslouchá a sleduje tahy nepřítele. Mnozí bohové v očekávaní konfliktu urychleně opou?tějí svá obřadní sídla. Enlil ji? uprchl z Nippuru a společně se svojí man?elkou Ninlil, je? opou?tí svůj chrám Kiur, zaujímá výhodněj?í pozice. A mno?ství dal?ích bohů a bohyň urychleně zhodnocují nutnost pobytu mezi Černohlavci. Role I?uma je v rámci taktické interpretace mo?ného vývoje situace nyní pootočena o 180 stupňů, aby nyní naopak vypočítával v?echna mo?ná rizika plánovaného střetu. V té samé chvíli nechává Ea (En_ki) Pán země, jeho? drak v Eridu stále je?tě vrhá svůj stín, vystoupit na Zem záhadné řemeslníky, jejich? podoba byla uměle zhotovena podle lidí. Tak, aby nikdo, ba dokonce ani zku?ený Erra netu?il. Jejich úkol je tajný. Učiní i to, co ostatní bojovníci, ba ani bohové nemohou, ba ani nedoká?ou: A měli svojí mysl ?irokou a upevněnou v základech. Rozum měli a ruce, které překypovaly silou. Přicházejí ze sídla Mudrců, z hlubin vesmírného praoceánu Absú, kam v dávných časech museli (Mudrci) sestoupit a ji? nikdy jim nebylo dovoleno přijít zpět. Mudrci z dávných dob, kteří kdysi v hlubinách praoceánu Absú vytvořili specializované bytosti na způsob silnému člověku velmi se podobající, vybavené tak vysoce kapacitními pamě?ovými obvody, ?e v konečném efektu stáli mnoha svými schopnostmi vý?e ne? jejich bohové. Z tého? důvodu byly i dobře pou?itelní v?ude tam, kde si situace vy?aduje sílu, dobrou pamě? a dostatečnou podobnost s domorodci. Výzvědná slu?ba? Bo?ská BIS, čí dokonce MI5? Podle věrohodných příznaků a textů Starého zákona vyrá?í zvlá?tní specializovaná jednotka cestou králů, do údolí Siddim, respektive do Mamre, kde na rovinatých vý?inách sídlí ve stanech domorodý agent Abram (Abrahám) se svou čeledí. Odtud pak do údolních měst, kde mezi nic netu?ícími odouzenci k smrti, bytuje jeho synovec Lot s celou svojí rodinou? Situace se tedy stává krajně nepřehlednou a proto musí být nejdříve pevně stanovena vina i viník. Proto?e lidé právo opustili a chopili se násilí Zanechali správného a zamý?lí zlé Bůh války Erra IV. tabulka Tato část je prakticky nejdůle?itěj?í ze v?eho, nebo? stanovena vina, částečně odpovídá i vině biblické Gomory a Sodomy. Míru viny tu v?ak kupodivu nestanoví starozákonní JHV, nýbr? donedávná neznámý a dozajista ukydaný bůh války. Jakýsi Erra z hliněných tabulek. Právě těch, které na počátku třetího tisíciletí opět a "doufejme" ?e konečně beze stopy zmizí z tohoto světa. Respektive iráckých muzeí... Av?ak nejen proto se nebesa stále je?tě budou chvět, a? Erra zacloumá podsvětím a nechá padat hvězdy z nebes. Kdy? i záři Jupitera (?ulpa - Jupitér) poničí. Zábava mimozemců vlastně je?tě ani nezačala a ji? diktátor vystrkuje drápky. Erra archanděl války a generalisimus v?obecného Zmaru v jedné osobě, ru?í s okam?itou platností v?echna občanská práva a svobody nejen obyvatel Babylonu, ale i v?ech ostatních spřátelených měst. Jakkoliv byly kdysi zaručené v?emi nadnárodními bo?stvy. Velkými Globalizátory. Ji? nikdy prý nebude svět takový jako před tím. Přípravy na střet vrcholí. S okam?itou platnosti je opět zavedena povinná vojenská slu?ba pro v?echny domorodé vazaly. Se v?emi vyplývajícími důsledky. Té? je ji? připraven i rafinovaný válečný slogan: "Kdo neuměl včera skočit, dnes ji? létá jako pták?" Kdo zbraň neznal, má meč tasený Kdo neznal luk , měl toulec plný ?ípů Kdo neuměl skočit, ji? létá jako pták Bůh války Erra IV. tabulka Poznámky pod čarou Sodoma a Gomora le?ely poblí? Královské cesty, je? vedla (v délce cca 1000 kilometrů z Cháránu, podél řeky Belich k Eufratu, odtud cestou karavan přes oázu Palmýr, Thádor a skrze Dama?ek k Jordánu. Kolem hory Chermon (2750 metrů vysoké), údolím Jordánu a Genezaretského jezera do údolí Siddim a dále pak do Pónilia v Egyptě. Údolí Siddim je oním biblickým místem, kde se vládci pěti bohatých měst (Sodoma, Gomora, Gebojim, Coár a Adma) spojili, aby odmítli platit poplatky. Později ovládl město Coár a Adumu Mardu-kův syn ?i_Nabu. Po celých dvanáct roků vybíral vládce Keodoru Láómer poplatky od Bery, krále Sodomy, Bir?e (krále Gomory), ?i_Nabu (krále Admy), ?embery (krále Cebojim) a krále z Bely (krále Coára). Krátce poté, co vládci pěti nejbohat?ích měst (Sodoma, Gomora, Cebojim, Adma, Coár) v údolí Siddim na březích Mrtvého moře odmítli platit vazalskou daň, následná trestná výprava koalice čtyřech králů, "pevně semknutých" kolem Láómera, tvrdě zakročila a úspě?ně napravila hlavy vzbouřenců. Snad právě od těch dob cesta, kterou se valila do údolí Siddim koaliční vojska čtyřech králů, bývá nazývána Cesta králů ( té? Královská cesta, či Hradská cesta). Vede z Egypta na východ údolím Siddim podél Mrtvého moře na sever, skrze starou Moabskou ří?i. Dlu?no je?tě dodat, ?e při této bitce devíti králů byl zajat i protagonista následných událostí - Lot. Jeho strýc Abrahám jej bleskurychlým nočním výpadem osvobodil a akce Sodoma - Gomora mohla nepozorovaně, nicméně stále je?tě cvičně, poklusávat opodál. Zatímco se Abrahám vrátil do svých stanů na vý?inách, Lot mezitím přesídlil pod ochranu hradeb Sodomy. Zdroj ver?ů: Mýty staré Mezopotamie Překlad: Blahoslav Hru?ka, Lubor Matou?, Jiří Prosecký, Jana Součková Nakladatelství Odeon KLU n.p. Praha 1977 Zbraně ?ebetu 1. část Zbraně ?ebetu 3. část (vyjde 28.12.2007
Souvisejc lnky:
Cel tiskov zprva |
Komente: 0 |
Pidat koment |
Junkers a Globální prediktor (21.06.2019) Slovanská topografie (18.11.2018) ANUNNAKI, NEBO SYN BELIALŮ? (31.01.2018) Bezzákonní modlitba nejmen?ího z posledních (22.11.2013) Chronologie událostí? (21.01.2008) Uvězněná planeta III. /prozatím dokončení (18.01.2008) Uvězněná planeta II. (14.01.2008) Uvězněná planeta (10.01.2008) Zbraň ?ebetu 3. část (27.12.2007) Hrůzné zbraně ?ebettu (13.12.2007) Databáze jmen a pojmů (12.06.2007) Databáze jmen a pojmů (11.06.2007) Ná? typ: Hieronymus Bosh (08.03.2007) Loupe?níci v na?ehleném taxidu (17.07.2005)
|
|
Tento web byl vytvoen pomoc redaknho systmu phpRS
Layout: Beach - verze 1.1.0