| Hlavn strnka | TOP 50 | Weblinks | Ankety | Vyhledvn | teni |

  Hlavní menu
To nejlepší od ZP
Hlavní stránka
Vydaní knihy
Ankety
Teorie relativity Rozšířené vyhledávání

  Altaj - záhady RF

  Obsah:
Glosy
Janova Apokalypsa
Chaldejské eposy - Necronomicon
Chemtrails
Kdo je kdo?
Knihy Zdeňka Patricka
Michael de Nostradam
Mobing a elektron. teror
Teorie relativity Zdeňka Patricka
Slované, realita legendy a mýty:
Z Českých dějin
Slovník zakázaných slov
Tichá válka - Mobing
U.F.O.
Volná energie

  Vyhledávání

Hledej
v Dýmajícím zrcadle!



  Informace

Dýmající zrcadlo
Zdeněk Patrick
Copyright (c) 1994 - 2006
cs.atari.org
BeepEdge

  TOP 50
TOP 50

  RSS Beep Edge
RSS Beep Edge

  Web Dýmající zrcadlo:


Dýmající zrcadlo

  Doporučtujeme...

Blaník 1
Blaník 2
Blaník 3
Sborník nezávislých Foglarovcú Č. 8 2019
Sborník nezávislých Foglarovcú Č. 7 - 2018 Sborník nezávislých Foglarovcú Č. 8 - 2019
Knihy Zdeňka Patricka
Michael de Nostradam
Mobing a elektron. teror
Teorie relativity Zdeňka Patricka
Slované, realita legendy a mýty:
Z českých dějin
Slovník zakázaných slov
Tichá válka - Mobing
U.F.O.
Volná energie


  Horká linka

J. Čvančara


O pálení ohňů a klanění se duchům
Vydno dne 03. 08. 2007 (4782 peten)



A? čas zase jednou pobě?í nazpět

Š Zdeněk Patrick - 1999 Praha

Š Země Zlaté hvězdy Margity

Jakkoliv i tehdej?í nábo?enská propaganda tvrdila, ?e prastarým bohům a pohanským svatyním ji? dávno odzvonila hrana, je?tě léta páně 991 bylo zaznamenáno, ?e na pra?ském Petříně, snad pod duby z dob keltských druidů, v místech prastarých oběti?? slovansko-keltských slunečních bo?stev, kdy? svatyně Svantovíta byla nedaleko, jedno z posledních klanění se posvátnému ohni. Ohně prý zapálili horníci lámající kámen na pra?ské stavby, aby se v chladných dnech ohřáli.

Tím ohněm se prý táhlo podivné seskupení, je?tě podivněj?ích tvorů. Obrů stojících v řadě jako sloupy. Trojí údajně s tuří hlavou, trojí s fousatými bradami a nakonec bylo mo?no v rů?ových, či rudých záblescích plamenů spatřit, mezi hvozdy a skálami - překrásné lady. Lidé začali prý přiná?et obětní chléb i dostatek dřeva, aby se mohli klanět ohni, jako za časů svých pohanských otců a dědů.

Je v?ak velmi nejisté, zda ohně s obrazy byly klasické "ohně na dřevo". Kdy? zpoza kamenů a petřínské prsti tryskající světlo, či plyn, vůbec nejsou marnou pracovní hypotézou.

Kdy? cokoli jiného je rovně? přijatelné.

V té době je v?ak ji? jen otázkou času, kdy bude dosazený mocenský aparát mocen, skrze spolehlivé domorodé struktury, zaútočit na místní starověrecké vlchevce a védy, nositele slovanských tradic. Ovládající supermoderní techniku hravě přeměňující fiktivní svět na reality show?

Po pravdě netrvalo a? tak dlouho a Boleslav II., na podnět zahraničních církevních agentů (v tomto případě prostřednictvím úřadujícího pra?ského biskupa Adalberta, někdej?ího Vojtěcha Slavníkovce, rozkázal ohně uhasit a posvátný dub pokácet.

"Pohany" rozehnat.

Ohně se v?ak dále samy od sebe zapalovaly, ani? bylo kohokoliv vidět do zakázaných míst přistupovat. Tak?e kní?e Boleslav II. (Pobo?ný) nechal místo dlouhý čas přísně stře?it.

Na druhý rok, v tentý? čas posvátných ohňů, pálení ohňů na petřínském pahorku pokračovalo a svědkové tvrdili, ?e se v plamenech ukazovali tentokrát je?tě krásněj?í lady a dévy, ne? tomu by v minulém roce.

V rámci zaml?ování české historie a eliminace tě?ko kontrolovatelných starověreckých zvyků byl kně?ími latinského ritu okam?itě zalo?en na místě posvátného oběti?tě kostelík. Zasvěcený sv. Vavřinci, jen? umřel mučednickou smrtí na rozpáleném ro?tu. Viditelně tedy nikoli obě? pohanských bů?ků ohně.

Pro úplnost si připomeňme i osud Svantovidovy svatyně, je? byla ji? za časů kní?ete Václava, v čilosti příhraničního styku, pomocí ostatků Svatého Víta, proměněna v chrám zasvěcený protoněmeckému patronu s tak průzračně cíleným titulem a jménem. V Čechách zcela neznámého mučedníka z pohanského Říma, jen? byl pro svoji víru doslova usma?en v rozpáleném kotli. Oheň bylo také to jediné, co jej mimo podobnost jmen, spojovalo se samorod?icem SvantoVidem (Svatým světlem).

O pálení ohňů a klanění se duchům a krásným pannám zjevujícím se v plamenech, přesně tak jako se o půlnoci v zuřivě zablýskaných veřejnoprávních mediích zjevují panny - sexuální pracovnice, napsal svého času dokonce Jaroslav Vrchlický své známé ver?e "Oheň na Petřině".

Zájem příhraniční marky, pasovského a řezenského arcibiskupství o konečné ře?ení a likvidaci pohanství (rozuměj slovanského starověrectví, pota?mo ve?keré slovanské vzdělanosti) vyvrcholil roku 1092.

Krátce po svém uvedení na kní?ecí stolec, 28. září. 1092, ve výroční den smrti kní?ete Václava zvaného svatý, na církevní nátlak, vydává kní?e Břetislav II., nejstar?í syn kní?ete a krále Vratislava II.) nařízení jim? se přikazuje:

"...aby byly v?echny posvátné háje zasvěcené pohanským bohům okam?itě spáleny, vlchevci, črtové, hadači a čarodějové (védové), jako? i kouzedelníci, čarodějnice(védy respektive dévy, kně?ky zasvěcené jednotlivým činnostem na př. znalosti o nemocech, o léčení a léčivých bylinách, či zaříkávání, bohům i bohyním - Dévám), hadači, ptákopravci, vě? tci, igrici (obřadní hudebníci), básníři, vodopisci, krasomluvi a zeměpisci ze země vyhnáni. Aby byli utopeni, nebo upáleni, pokud kní?ecího příkazu neuposlechli a ze země neode?li. Aby rovně? nebylo dovoleno nadále oběti ke studánkám přiná?et, obětiny zlým duchům zabíjet a pohřbívat mrtvá těla na kři?ovatkách.

Nechal povalit i v?echny obětní kameny.

Získáváme tak velmi cennou část výčtu činností, kterými se zabývali mimo ?reců, védové v posvátných svatyních a Budách . Kdy? naopak Děvíny (Djevice, dívčí hrady) byly prozíravě zničeny ji? za velkých čistek v legendárních dívčích válkách.

Je?tě za slavných dob rozkvětu a prosperity pohanských bo?stev.

Církev, plně ovládaná protoněmeckými agenty, relativně krátce po vyhánání kně?í staroslovjěnského ritu (pohanskokřes?anskými germánskými mnichy), prostřednictvím ediktu Břetislava II., s okam?itou účinností přikazovala, ?e okam?itě musí být ze země vyhnáni zejména nebezpeční básníři a jakékoliv informace o nich nesmí být pro budoucí pokolení zachována. nebo? tyto chodící kroniky a tradice by mohly jednoho dne torpedovat v?echno úsilí a mravenčí práci na českém germanizačním projektu.

Básníři byli toti? mu?ové pověřeni slovanskými rody, kmeny, pota?mo českými Slávy, v dobře zapamatovatelných ver?ích zachovávat v?echny zaznamenání hodné historické údaje, včetně tradic a rodových, či kmenových zákonů.

Zeměpisci (geomanti) byli z vojensko strategického hlediska obzvlá?tě nebezpeční. Zaznamenávali naopak energetická a silová pole, vědomosti a znalosti bezpodmínečně nutné ke zdravému vývoji, nebo naopak, je? lze vyu?ít i v boji proti nepříteli, ani? ten tu?í, ?e právě skončil. Technologie boje, je? byla znovu objevena a? ve dvacátém století. Sehrává i významnou roli při tvorbě, či výběru ?ivotního prostoru.

Podobně tak vodopisci, kteří navíc znali tajemství týkající se vod, ?ivotních tekutin a ??áv.

Ptákopravci měli ty samé funkce jako jejich egypt?tí, později mezopotám?tí kolegové. Získávat informace o příhodném časovém intervalu, kdy zahájit rozličné činnosti a to vě?těním z letu vybraných ptáků.

Čarodějové byli ti, co vládli technikami, před kterými i stateční utíkají v bázni, aby za dlouhých zimních večerů o nich vyprávěli svým vnukům hrůzně neuvěřitelné pohádky.

Ale jen vybraní z vybraných védů, mohli vést politická jednání.

Vlchevci byli slovan?tí starověrečtí (pohan?tí) kně?í, vě? tci a čarodějníci. Zvlá?tním uskupením mezi těmito mu?i byl boga stýrové (bohatýři), obřadní bojovníci Svantovida, jen? se ve válečných časech měnil v bojovného býka.

Podobně i ?enský element, jeho? čarodějnické mo?nosti a schopnosti připomínají zbraně staroindických eposů, či čarodějnické schopnosti známé z válek z Lučany, kteří byly po?ati na turském poli (Tursko) v bitvě nikoli nepodobné ?atvě. Od těch čas se Lučané, respektive Lucko nazývalo ?ateckem.

Nařízení Břetislava II. se nezmiňuje o črtech, jejich? úkolem byla začrtávaná evidence rozličných komodit, rytí značek a kontrola a snad i o?etřování Perunových stájí.

Z pohledu dlouhodobé germánské strategie nesměla vlchevcích zůstat na českém území ani ta nejmen?í památka.

Kdy? o nevěreckém pohanství lehce střihnutém polokřes?anskou doktrínou samozvaných germánských glaubesbringerů, ?ířících raketýringem svoji moc, nikdy nebylo a není ?ádných pochyb.

A christianizace?

Pouhá zástěrka dlouhodobého projektu.

Nikoli naposledy byla cíleně vyháněna vzdělanost nově tvořícího se českého národa.

Potomci by příli? věděli o mnohém, co má být před nimi nav?dy skryto.

Aby si příli? nevyskakovali!

V?e mělo tedy beze stopy zmizet. Nahrazeno cizorodými propracovanými programy, jeho? součástí je i Petřínský kostelík zasvěcený svatému Vavřinci. Vystavěný v někdej?ím posvátném háji, v místech obětního ?árovi?tě pod posvátným dubem, kde se scházel starověrný lid. Kam i sama Libu?e čas od času zavítávala.

Dodnes v?ak nalézáme stopy, vydávající svědectví, o nich? nelze pochybovat. Ve zdraví přečkali v čase téměř 1100 let.

Pod Petřínem, nedaleko Újezda, mů?eme toti? nalézt ulici s názvem Nebovidská. V místech někdej?í obce Nebovidy, kde za času staro_věrných sídlili mezi obřádníky i nebo_vidové. Hvězdáři, či lépe hvězdopravci, pozorovatelé oblohy a udr?ovatelé obětního ohně v posvátném háji ?árovi?ti hory Petřín. Kdy? na vrcholku Petřína lze je?tě dnes "objevit" hvězdárnu nahoře (Generála Milana Rastislava ?tefánika).

Název Nebozízek. Je prý typicky německý. Odvozený od slova neboger - svidřík. Nástroje, který prý Če?i ani neznali!

Ach?

Ne?kodně zpitoměle normalizační tvar "Nebozízek" v?ak v sobě ve skutečnosti skrývá pouze minimální stopy normalizátorské inkvizice, je? zákonitě při?la po pogromu v roce 899 n. l.

Postačí tu?it, ?e někdej?í staroslovjěnské a české (nyní ji? jen slovenské) slovo zízatь, zíza? znamená pozorovat, či zírat (té? ?í?at dnes významově, snad kvůli nepřátelství vůči jednookému ?i?kovi, posunuto a? k dne?nímu ?ilhat, či dokonce čumět).

V nebo_zíza?!! Do nebe zírat v místech, kde i dnes stále je?tě tu?íme Nebozízek, kdy? nedaleko na úpatí Petřína byla obec Nebovidy.

Podobné snahy lze pozorovat na mnohých místech, i ve faktografii na?í historie. Tam, kde kdysi ?ili ti do nebe_vidící, byl a? do dne?ních dnů setrvačně (?) (je?tě v roce 1973) "Deylův slepecký ústav" (V Nebovidské ulici, respektive v místech někdej?í obce Nebovidy, dnes nedaleko Maltezského náměstí). Tam, co stával dům u bílého koníka (Svatovítova bělou?e) později nazvaný u sedmi čertů (črtů).

"Dolní Sv. Vavřinec vystavěný v dne?ní Hellichově ulici signalizuje, podobně jako horní Sv. Vavřinec na Petříně součást někdej?ích pohanských "orgií"...

Črtové, staroslovan?tí mudrci, kteří v dřevních dobách naopak zaznamenávali vrypy důle?ité informace, dříve ne? zanechali svůj otisk i v nedaleké Čertovce, pota?mo v Čantoryjích, Čertoryjích, či Črtoryjích, aby se vzápětí proměnili v čase skrze pracovitou katolickou církev, jako mávnutím kouzelného proutku v bytosti skrz na skrz pohádkově zlé. I kdy? původní činnosti nám dodnes v nepozměněné podobě stále připomínají slova črtat, načrtnout, čárat.

A Naopak slovo čertit se, zaznamenávající někdej?í posvátné tance črtů a vlchevců, je uměle zdeformováno s prostinkým cílem manipulovat i s vědomím potomků.

K původní činnosti a obsahu starověreckých vlchevců respektive črtů a odvozeně pak i pohádkově zlých čertů zajisté patřily rovně? kovářské respektive podkovářské práce v souvislosti s nedalekými stájemi (nedaleko dne?ního Karlova mostu, poblí? posvátného Perunova chrámu) obřadních bělou?ů (brunů).

Tak?e pohádkoví če?tí mírně retardovaní čerti asi právě proto musí kovat koně.

Sedm let po násilné aplikaci onoho osudového příkazu byl Břetislav II. zavra?děn na lovu. Podle jedné verze neznámým atentátníkem, jen? se pomstil za čistky a decimaci pohanských védů. Druhá verze pravděpodobně zaml?ovací, tvrdí, ?e byl ze zálohy zavra?děn obřadním boga stýrem Lorkem Vr?ovcem.

Poznámky pod čarou:

čaro (sanskrt) - krásný, očarujíící, čarovný

Opakem Dobro_děje jsou zlo_děj_i - zla vykonavatelé. Čarodějnice musí být proto od těch dob zlá, o?klivá stařena (dnes dokonce stejně ne?ádoucí sociální parazit) s bradavicí na nose a dlouhým rezavým chlupem a čaroděj o?klivě zakomplexovaný trpaslík.

čaro_děj - doslovný překlad krásy dějníci - dějitelé - konatelé krásy, obklíčit krásou, očarovat.

Proti pohanská - zákrytně protislovanská propaganda protoněmeckého kléru, v rámci germanizačního procesu, dbala o to, aby na?i předci nebyli umláceni krásou a láskou nebezpečných čarodějů i čarodějnic.

Cosi podobného bylo mo?né odezírat i z činů současného systému věcí , jen? ve svých obavách, abychom nebyli umláceni pravdou a láskou, pravdu zcela eliminovali a v?e ostatní zaměnil za le?, aroganci a asocialitu s fa?izujícími příznaky.



Souvisejc lnky:
FAUNA a FLORA SEVERIJE (11.12.2019)
Svatobor - starověrecké pohřebi?tě "Na Hrobce"... (14.09.2012)
Santorini - Strongil (cca 1 600 př. n. l.) (14.07.2012)
Arkaim - bájná Arjanem Vaed?o? (10.07.2012)
Trojský kůň pohledem EU studie Y_DNK (06.07.2012)
Severije - Arkaim - Sinta?ta - Airjanem Vaed?o. (01.07.2012)
"Plivat na podlahu a hovořit breton?tinou zakázáno". (23.06.2012)
Zápisky masového vraha a válečného zločince G. J. Gejzara (18.06.2012)
A v oněch dnech sestoupí vyvolené (vybrané) a svaté děti pocházející z vysokého nebe (09.06.2012)
Proč jste opustili vysoké svaté nekonečné nebe, ač... (03.06.2012)
Henochova kniha - 2. část - zpětný rozbor nejslavněj?ích kapitol... (28.05.2012)
Henochova kniha - nejslavněj?í kapitoly... (24.05.2012)
Polobájný vládce Drákije - Orfeus (21.04.2012)
Třetí oko ?ivovo (Apollo 20, Mona Lisa)... (05.04.2012)
SPAR_TRACUS? (12.03.2012)
Apollo 20 - Mona Lisa? (07.03.2012)
Kdo je pánem Měsíce "na křivo" (04.03.2012)
Karel IV. (24.02.2012)
Janičáři (19.02.2012)
Carnuntum (14.02.2012)
Morová ráno obecné vzdělanosti, (11.02.2012)
Sága rodu Bock...I. (01.02.2012)
Aratta - 22 000 př. n. l. (07.01.2012)
Výběr nejčteněj?ích článků v roce 2011 (28.12.2011)
Vymazání minulosti, kdy? nejsnáze v přítomnosti, ve prospěch dějů budoucích? (22.12.2011)
Kně?na Ludmila, rituální obětí dne 28. září 921 (12.12.2011)
Arij Bojové... (02.12.2011)
Krok a Libusse německé provenience (21.11.2011)
Zařízení včasného varování a... (06.11.2011)
Frankové? Ach... (31.10.2011)
Pozvánka (30.10.2011)
Zlatý věk lidstva (26.10.2011)
Měsíc je místem vyho?těnců, kteří kdysi velice po?kozovali Zemi (25.09.2011)
Dobryňa Nikitič a litá saň (19.09.2011)
Čas utkaný z jemného svitu tří lun (01.09.2011)
Marobudum a Marobúd (11.08.2011)
Ří?e Římská - nadutá a nafoukaná bublina (02.08.2011)
Uroboros... (10.07.2011)
Kdy? se řekne Morava... (28.06.2011)
Midgard - MedGard (Medja Gard, nebo Med?uGard?) (21.06.2011)
V časech Astraii a Maji Zlatogorky (16.06.2011)
Ráma_jána... (28.05.2011)
Hunové v. Hungaria "Origins" (23.05.2011)
Čas tří Sluncí... (10.05.2011)
Chorvaski a Jaromín, syn Segimiera (05.05.2011)
Tajemství tetá?e princezny "Kadyn" (26.04.2011)
Divoká ?árka (19.04.2011)
Jak Němci lehce o své germánství při?li... (24.03.2011)
Celtoi - Keltové (18.03.2011)
Dubrawka of Bohemie... (11.03.2011)
Tutenchamon vlastní Y-chromozom R1b (Celtické)? (01.03.2011)
Vandalové, Mavro Orbin a... (25.02.2011)
Ledová královna Morana (23.02.2011)
Antonín Horák mů?e mít pravdu... (11.04.2010)
Sv. Václav - světec a? panovník? (28.03.2010)
Svatá Dobroslava... (22.03.2010)
Starověrecké staro?itnosti Slávů... (18.08.2009)
Souhvězdí Orion a... (04.08.2009)
Církevní falzifikace... (11.07.2009)
Nehorázná provokace (17.06.2009)
Techno Warior s ohnivým mečem.....1. část (08.05.2008)
Vládkyně nad celými Čechami II. (28.01.2008)
Mládí kně?ny Libu?e (24.01.2008)
Nomen Omen 3. část (31.12.2007)
Nomen Omen 2 (06.12.2007)
Libu?ina Cassurgis - Praha Matka měst (19.08.2007)
Česká kně?na Libu?e (15.08.2007)
Vugasti bor (09.08.2007)
Praha roku 964 / 965 - Jako v?dy jen zadarmo! (30.07.2007)
Diskrétně Vás obslou?íme (23.07.2007)
Opat Prokop (09.05.2007)
Oldřich a Bogьnja Pierucia (26.03.2007)
Pamě? národa (18.03.2007)
Slávové - 3.část (28.01.2007)
Slávové - 2. část (25.01.2007)
Slované - 1. část (22.01.2007)
Země Antů (09.01.2007)
Starověrecký původ symbolů české státnosti (15.10.2006)
SANSKRT BHA?A NAGARA (07.10.2006)
Sirius - hvězda v?ech Slávů (01.10.2006)
Slovanské pyramidy (24.09.2006)
Koleda, Koloděj (24.09.2006)
Řezno a o tom, jak pan Ratzinger bez uzardění fal?uje dějiny (18.09.2006)
Arcanum - nejtajněj?í z nejtajně?ích (11.08.2006)
Kalendář (08.08.2006)
Byly dějiny Velké Moravy a Českých zemí fal?ovány? (05.06.2006)
Kněz Pavel (28.05.2006)
Kně?na Drahomíra (20.05.2006)
Dědici Svatého světla (13.04.2006)
PRAGA MYSTICA (09.04.2006)
Keltové v Čechách! (07.04.2006)
Cel tiskov zprva | Komente: 0 | Pidat koment | Informan e-mail Vytisknout lnek

  Info linka

... https://www.youtube.com/@Abybylojasno


  Knižní novinky






DMK
DMKEL

  Závislý výzkum agentury Step by step
Chcete zrušit změny času?

Ano (2362 hl.)
 
Ne (1617 hl.)
 
Možná? (1666 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 5645

  Novinky
10.01.2018: Orlík

04.11.2017: Den mluvících kamenů

Nezapomenutelná kniha se širokým a hlubokým obsahem sdělení, ke kterým se budete stále vracet. Téměř 500 stran celobarevného tisku A5 na křídovém papíře.

Poštou na dobírku stojí 500 KČ + poštovné a balné a objednat si ji můžete zde.

Dojde asi do 3 dnů.

20.03.2008: Pamatujte tyto dny a pozorně naslouchejte
17.02.2008: Databáze jevů nad ČR

  Teorie relativity
Originální teorie relativity Zdeňka Patricka

Teorie relativity aneb, co Eistein posmrtně ještě nevynalezne... Více


  Statistika

31.12. 2020 - 5 578 146
31.12.2020 4 271 480
31.12.202 1 153 197
31-12. 2020 - 153 469

Tento web byl vytvoen pomoc redaknho systmu phpRS
Layout: Beach - verze 1.1.0