Tamiflu, ó tamiflu? Přikládám si raději hlínu na prsa...
...A tak si zvykám a trénuji na Nové pořádky
glosy © dmk 2009 Praha
Nepochybně prožíváme dramatické období, ve kterém bychom měli velmi bedlivě pozorovat ty příznaky v jednání zájmových a nátlakových skupin, jež jsou v naprostém rozporu s "Morálním řádem", jenž je každé lidské bytosti vlastní - od okamžiku zrození. Řádem, od něhož se v průběhu života odráží jeho ideální obraz, zrcadlící se v nezčeřené hladině našeho svědomí.
Měli bychom pozorně nahlížet i na ty snahy, jež obluzenému davu nestydatě nabízejí www. zvedavec.org...."na svou čest" ideální odraz obrazu, jenž je již od samého počátku křivý, "jak turecká šavle". V souladu s křivostí svědomí právě přísahajícího "na svou čest".
Žádnou nemá!
Přičemž ve skutečnosti v jeho mírotvorném hávu, a všude kolem něho, již zuřivě podupává mediálně propagovaná asocialita, uměle generované stresy a propagace zvrácenosti. Zcela odporující samé lidské podstatě a dobrým mravům vůbec.
Nemůže jinak, neboť dědičně, či z osobní zbabělosti, spolupracuje na devastaci lidstva, s cílem oslabit a zotročit. Skryt vlídnými hesly. Což lze téměř snadno vystopovat na mnoha příkladech jak v současné epoše, tak dávných historických událostech.
Lidské (humanoidní) společenství je tvořeno samosprávnými jedinci, sdružujícími se v souladu s okolními informacemi a pod vnějšími tlaky do přirozených skupin (rodin), rodů, kmenů a národů. Vždy jen v té potřebné úrovni, kterou určuje přirozený pud "zachování rodu", potažmo zachování informací, zkušeností, tradic atd.
Metodika lovců naopak lovené lidské bytosti cíleně vnucuje představu, že lidská uskupení jsou kolektivní společenství podobná mravenčí, či včelí pospolitosti, v němž jedinec neznamená téměř žádnou, či dokonce nulovou hodnotu. Je jen poslužnou jednotkou, proti své přirozenosti systémově pospojovanou s ostatními jedinci podkožními nosiči dat, kontrolovanou ze všech pozic. Řízenou jako nesvéprávný, tedy zcela šílený, nesourodý agregát.
Do této kategorie zločinných příznaků patří čipizace, kamerizace, šmírování odposlouchávání monitorování lidských bytostí, bezhotovostní platba, věznění pro názor, diskriminace ras, zájmových skupin, mučení lidských bytostí, koncentrační tábory, euthanázie, deportace.
Nositelé a propagátoři těchto zločinných zvrhlostí a ti zákonodárci prosazující podpůrné zákony jsou nepřátelé všeho lidského pokolení.
Chceme-li se skutečně úspěšně bránit, je nutné tázat se: Kdo, kde, proč, jak, kdy, kudy, s jakým úmyslem, v čí užitek. S konečným cílem rozeznat pravé nositele zvráceností, pojmenovat jejich zločiny a začít se důsledně tázat viníků a spoluviníků.
To, co se jeví jako výsledek zmatenosti lidské bytosti nemůže být považováno za prostý stádový pud, pozorovaný u divé zvěře! Lidská bytost je, na rozdíl od divé zvěře, schopna vzniklou situaci, na podkladě pravdivých informací, nejen analyzovat, porovnat s letitými zkušenostmi, ale i vyhodnotit a navrhnout optimální řešení. Když i odeznění ohrožujících dějů zpětně přehodnocuje a hledá energeticky méně náročnější řešení.
Pokud má pravdivé informace, činí tak povětšinou úspěšně.
Doktrína stádového pudu a z ní vyplývající nasíleně vynucovaný kolektivismus, je u lidských bytostí, na rozdíl od divé zvěře, možný jen v důsledku překvapení. Přesněji: Z nesprávných či lživých informací, podle nichž, byla nesprávně určena výchozí strategie přežití.
Ten, kdo umlčuje pravdivé informace a nahrazuje je dogmaty a vykalkulovanými nepravdami, v konečném důsledku očekává chaoticky uspořádanou odezvu. jež je pak, jako vzorový příklad i úmyslně, skrze mediální prostituty, šířena skupinově lovícími predátory.
Pravdivá, respektive správná odezva na vnější podnět, přesněji její tvářnost, se řídí příslušnými pravidly, jež jsou v souladu s přírodními zákony, informační úrovní (vzdělání), průchodností toku pravdivých informací, přirozenou i nepřirozenou úrovní informačního šumu. Když předávání zkušeností předpokládá přirozenou, nepřerušenou a nenásilnou souvztažnost s lidskými uskupeními, jež jsou blízké nejen stejnými společenskými rituály, zkušenostmi, ale i stejným informačním systémem (např. jazykem, písmem, obličejovou mimikou, smluvenými signály a pojmovými obrazci atd.).
Co vše si neseme životem v genetických informacích, v duchovní sféře i v astrální?
Jakkoliv si v sobě neseme informaci nelítostných, nicméně statečných bojovníků, má být tato složka použita jen k ochraně rodu a všeho, co úzce souvisí se zachováním životních podmínek. A to mnohdy dalece tak tvrdě, až do vlastního sebeobětování. Když sebeobětování je dílem mnohovrstevné lidské lásky a přátelství. Jedná se však o velmi citlivou oblast, kde nastupují lehce manipulovatelné (tedy vždy zneužitelné) emoce.
Odměnou je pak skrze systémové manipulace "hrdinná" smrt a posmrtné poplivání masových hrobů prvočiniteli těchto zločinů.
Podezřelé souvislosti, jež by nás měly důrazně varovat, že se děje v oblasti manipulací s emocemi cosi nekalého, jsou všechny lidskému Mravnímu řádu, lidskému genomu, tedy i naši přirozeně vnímané logice, odporující vstupy.
Jmenujme alespoň některé z nich:
V okamžiku nepřirozených a lidským bytostem a jejich mravnímu řádu odrážejícím se svědomí niterně pociťovaným negacím hodnot patří:
Lež, jako opak Pravdy. Zvrhlá nepřirozenost, jakkoliv bídná náhražka zásadního faktoru, orgaisticky uplácávaná do jedinečné podoby příjemných a mediálně doporučených lidských nadstandardů.
Hysterické omílání a nespokojené vřískání kolem mizerných dogmat, transponujících se skrze pseudozákony a mediálními prostituty do nedotknutelných podob, skvostných ideí atd.
Aby lež, nepravda, mezipravda a odvozená dogmata společně s vynucenou cenzurou, mohly prosperovat a umožnit záporné síle excelovat, musí být Pravda průběžně potlačována.
Buď pseudozákonnými ustanoveními, dohodami tlupy ničemů a psiodeprivantů. Vše nasíleno informačním šumem, systémem protichůdných polopravd, k zahlcení toku informací.
K zahlcení informačního toku velice progresivně poslouží uměle vygenerované stresy, strachy, starosti. Lidská bytost nekompromisně omezena časovým tokem je nucena nejdříve vyřešit pseudoproblémy, jimiž ji bezprávný systém programově zahrnuje.
Dravec, jenž tuto špinavou hru praktikuje, pak energeticky vyčerpanou oběť, nemající čas vyhodnotit pravdivostní tabulku, odrážející skutečné, nikoli fiktivní události, s nižší energetickou náročností snadněji uloví.
Lhostejno zda v podobě šířící se hysterie kolem smrtelné nákazy, uměle vyvolanou finanční a hospodářskou krizí, světovou válkou, Velkou Říjnovou revolucí, či atomovým úderem jedněch idiotů proti druhým.
V nasílené hysterii je pak vše umocněno. Možná, že si v té chvíli i lidská bytost uvědomí, že je lovena. Což je idioty poskakujícími kolem lovících dravců programově vykládáno jako paranoia.
Ostatní, z téhož uměle vytvořeného stáda, nezažité zkušenosti jiných považují za fantasmagorie. Je to i logické: Se vcítěním se do problematiky nepospíchají. Nepociťují prozatím, že jsou "loveni" a navíc se k nim se žádná pravdivá informace ani nedostala. A pravděpodobně nikdy nedostane, neboť ji ani nevyhledávají.
Nic se neděje.
Dravec, jehož vlastní energie je též limitována, totiž nikdy nevypustí informaci, jež by vyzradila jeho pravé úmysly. Naopak. Vydává příslušné množství šumů a proti řešících si signálů, nutných k obluzení signální soustavy lovených obětí.
Tedy takové informace, které přispějí ke snížení energetické náročnosti, pro lidské bytosti, zcela bezprecedentního lovu.
Když jako nadháněči fungují idioti a programoví ignoranti. Za nuzný příslib exotických počitků. Programově potírajíc vše, co se jen v náznaku blíží možné pravdě.
Součástí této metodiky jsou verbální ataky postupně cílené na vybrané okruhy, či časti lidského společenství (příprava cíleně promyšlené eliminace systémově nepřijatelných lidských bytostí, nepříčetným omíláním pojmů rebel, buřič, čarodějnice, třídní nepřítel, terorista, sektář, náboženská sekta, odpírač, popírač, kuřáci, extrémisté atd.)
A právě verbální ataky jsou mnohdy tím jedinečným příznakem dokumentujícím existenci opačně polarizovaných vetřelců. A nás by mělo zajímat nejen, kdo vlastně stojí v pozadí takto motivovaných ataků, ale i příčinné souvislosti.