21. 6. 16. 21, čteno od zadu: 21. 6. 1621... istorie je v davově-"elitárních" společnostech nástroj řízení a z téhož důvodu neustále měněna ideovědci a artefakty pilně ničeny. Dříve než si popovídáme o Globálním prediktoru pana Junckerse si řekněme cosi o přinále?itostech onoho fenoménu:Zákon vremenii (času), matrice, společenská pyramida, egregor, protonance, Káde?, podpis globálníhoMa Prediktora, fale?ní fe?áci typu mesiá? Maytrea z projektu NASA blue beem (Modrý záblesk). Nebo pán Mahdí, či naopak černá královna Sutech, která dostala napráskáno od živy Nagara a českých Elamitů, kteří se tak, či naopak černá královna Sutech, která dostala napráskáno od živy Nagara ai českých Elamitů, kteří se tak nelíbí uskupením neumějící říci "Ř" a rádo by je zakázalo skrze neustále seroucí do svého vydrancovaného hnízda, které podle znásilňují - do země andělů.
Noční duchovní rozprava na Mostecké věž i:
© Zdeněk Patrick, Praha 2016
Na samém počátku bylo samo nejjásnější světlo posvátného Habsburského domu. A to trvalo, považte jen, celých nekonečně krásných 300 let, včetně milostivých českých dragonád... (Z metodického listu: Sjednocený náhled na evropské dějiny: Neb o zlých Če?ích, kteří se konečně se zlou potázali a propadli se sakumprásk, za všeobecného veselí ostatních Evropánů, do horoucích pekel. Nikdo je prý již v Čechách nechce a nikdy nechtěl. Jak jsme se nedávno na tvrdo dočetli v drze nemravně orientovaném občanském (protentokrátním) tisku, v němž již chyběl jen jejich tradiční říšský pozdrav: Z nedalekého dovozu k oslavě fašistické marxisticko trockistické obludy: Heil. Následný Vestfálský mír a nové uspořádání z brusu nové Evropy na podkladě ostatků ne nepodobným těm českým, samozřejmě za český dranz.).
Mistře Mydláři, bezpráví konečně již zatni,
nech? běsové černí vzletí, aj i ti matní,
i ti zcela neudatní.
Popravčí prkno tupě zaboří,
je to jen chátra nevolníků, česká prasata a nebytyční magoři.
Hlavu vzhůru Če?i, trofej hlavní na mostecké věž i věž í,
kdy? marností blouzní s duší černou souzní prý "milostivý pardon"...
Aj, tu náhle... co to... pověz mrzký drábe,
ač rozhled krásný,
co to náhle v krku šrábe?
Obyčejné třísky v krku český rábe,
protože ti věčně o jediné pravdě v hloupé bedně hrabe,
odměnou ti budi? i lidu tvému, nekonečná trable...
Bůh suď, staniž se, což o to, jaký pěkný výhled z relativně nevysoké věže,
co si říkal cizí drábe?
Komu vlastně hrabe?
Promiň, nedoslýchám, upadly mi uši,
holá lebka k tomu, to prý dneska letí, to prý sakra služí.
Ach páni vzácní, teď jste teprv OK,
vypadáte spočinutě, odležele svěže,
s hlavou na tyči, i bez ní, bezhlavě i v leže.
Drzý drábe... sakra neodcházej,
je mi smutno, nevím, kde mi hlava stojí,
zasejc koukám, jak ta ?ába z prachu:
Divná země lidu_plná strachu. Hlavně neodcházej brachu,
v hlavě Úhl se rojí,
on a všechno tady kolem, až k té boudě u Strakojc,
za hovínko stojí.
Až je tedy po tvém, i pravda nechť je dvojí,
ta pravda pravá i ta, co se věčné pravdy bojí.
Vždy? je to jedno...
Sakra, na čem vlastně mrzký drábe moje hlava stojí?
Na Mostecké věž i stála,
vystrčená v koši, Šlachu poslední, jež z lebky větru vlála
sezobli dva koši... Éé opravuji... kosi,
Kdosi říká, že se to dnes nosí,
duté lebky, uši vosí, tělo bez hlavy, bez těla duch...
z dívek drogy šumné, z mizerného havla načinčaný bůch,
žbuchy žbuchy žbuch.
Velmi malé pravdo_laskyplné juch...
Třísky plivu, to snad není ani možné,
kolik vlastně drábům cizích zemí dlužím
za mizerné složné & ložné?
Ač přiznávám, za ten pohled z nevysoké věže
v netuzemském loji brachu
i když tělo mé je beznadějně v prachu,
každá pravda něco stojí, kdo nemusí, kdo nechce a kdo se bojí?